verny: jestli kravne palivoměr,je v <|> to vinutí, na kterým jezdí táhlo s plovákem (jezdí po hraně a upilovalo se to). Já to vyřešil plovákem z Majesty. Bylo s tím kapánek sra.í, páč Majesty má delší drát, ale zohýbal sem to a ukazuje celkem přesně. Orig je nesmysl.
Tacho ukazuje taky nesmysly, známá věc. Dej si tam mobil s navi a uvidíš, že při tacho 60, jedeš skutečnejch 56, při tacho 90, jedeš 80 a při 120 jedeš 108. Dal sem na dálnici tachometrovejch 160 a navi 139....
Potvrdí i cedule měšťáků ve městě.
Už sem chtěl dát vyšší přední pneu, aby to sedělo, ale v TP není alternativa.
Bacha na olej v motoru. Hlídat hladinu, potvora ho ráda baští. Interval výměny jsou 3000 km, vejde se tam 1,2 litru.
Dál se mi utřepal několikrát drát k přednímu světlu. Vopruz to řešit, sundaváš hromadu plastů.
Kdyby se Ti náhodou propálilo těsnění pod hlavou jako mně, nekupuj origo. Mám tu výrobce těsnění a kód k tomuhle. Už jsem řešil. Taky jsem řešil benzinový ventilek karburátoru. Ale to jsou stovkové položky.
Na druhou stranu skůtr jezdí ochotně i ve dvou, brzdy v poho, posez vyšší, štítek tak akorát. Mám ho rád, začínal sem s padinou, pak kilo a teď tenhle. Chtěl jsem i silnější, ale asi bych ho nevyužil. Tento je rozumný kompromis mezi městem a výlety po okolí. Dálniční tavba je blbost, máš heft na doraz a jedeš za čtyři a půl na sto a stejně Tě všichni předjížděj. To raději autem.
Kdyby cokoli, ptej se. Není to špatnej stroj...