Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
12 dub 2015, 19:01
Ono je bohužel takových pěkných kousků, jako šafránu. Většina jsou pochybné mrchy.
13 dub 2015, 00:37
té X8 ve 250 je škoda dle fotek nevypadala špatně
13 dub 2015, 09:21
Co rikate na tu majedty rv 2010 ? Nemuzu nikde najit technickou specifikaci tohoto roku, jestli je to karbec nebo vstrik, nevite nekdo ? Pripadne kolik je kW
13 dub 2015, 11:50
Píšeš, výběr většího skůtru a uvažuješ o 125? Já jsem taky kupoval 125ku s tím, že to stačí. A pak jsem chtěl něco pohodlnýho co zvládne i delší cesty.
13 dub 2015, 13:07
Diky HonzaR, tohle jsem nasel akorat je to tam do roku 2009 a tohle je 2010, takze nevim jestli stale karburator nebo uz prechod na vstrik
To larva : ano mas pravdu, ale co jsem si to tak procital tak i 125ky do kopce ve dvou jsou schopny tech 70km/h jet takze by mi to uplne stacilo, druha vec je ta, ze bohuzel v mem rozpoctu zrejme nemuzu mit vsechno to co chci tedy objem 200-300, spotrebu (vstrik), ulozny prostor, kapotaz, pohodli a jeste k tomu vsemu kousek ktery ma jakousi historii ci dolozeny servis...zkratka je to obtizne a navysovat rozpocet uz vice nemuzu a ani nechci, uz tak jsem pred vstupem sem na forum pocital s investici 25tis a ted uz sem na 40tis kc
13 dub 2015, 15:19
Tady zaje uvadi rok 2009 jiz vstrik.
http://www.bikes.cz/2009/yamaha-majesty-125Tohle se musi zjistit na konkretnim stroji, vzhledem k ruznym rokum vyroby a modelovym rokum.
14 dub 2015, 00:25
Ok.Chápu. Je to tvoje rozhodnutí i zlaťáky. Ale až se budeš hrabat do kopce 70, nebo když budeš chtít předjet krajináře v osobáku tak si vzpomeneš. Já jsem nedávno projížděl Piagio 500 a říkal jsem si,kam se s 250kou hrabu. Jinak přeju hodně štěstí při výběru.
14 dub 2015, 06:24
KING:larva má pravdu,ja som bol na tom podobne nemal som vtedy povinné "A" a potreboval som skútra na dopravu do práce a chcel som si kúpiť dokonca 50ku a známi ako aj v predajni ma odhovárali aby som to nerobil a tak som si musel spraviť "A"'a už som v tom čase mal objednaný PCX a to som ešte počúval že choď rovno do min 300ky ale akožto neskúsený som mal pred tým rešpekt a neskôr som to aj tak vymenil ale nelutujem tým vývojom musí človek prejsť aby sa naučil a aj po roku som si nemôhol povedať že som dobrý.
14 dub 2015, 11:22
Pokud nekoupíš nějakou 125 ccm která je na nízkou spotřebu dělaná,ale pořídíš nějakou starší s karburátorem,počítej že rozdíl ve spotřebě oproti 250 ccm zas tak velký nebude,naopak při jízdě ve dvou kdy to budeš drtit stále na plný plyn aby jsi se udržel před tím kamionem co ti dýchá na záda, bude možná i vyší. Oproti nepatně vyší spotřebě ale získáš o hodně znatelný výkonový potenciál. Tím neříkám že je 250ka trhač asfaltu,ale přece jen už je to znatelný rozdíl. Určitě se napřed na pár strojích svez,ať víš o čem tady všichni píšou a víš jaký je to rozdíl než jedno či druhé zatratit. Pak se budeš moct lépe rozhodnout.
14 dub 2015, 18:13
Diky za rady, budu se ridit tim, ze bych radeji nez 125ku vzal 250ku ale bude zalezet taky na konkretnich inzeratech, ktere se objevi. Ten vyber je vzdycky narocny, to pravidelne projizdeni inzeratu beze zmen zacina byt otrava
chci se zeptat, jake jsou hlavni rozdily krome designu mezi Piaggiem X8 a X9 ?
14 dub 2015, 19:12
Tady máš srovnání - sice subjektivní, ale třeba ti to něco poví.
http://www.motorkari.cz/motokatalog/?mo ... ni-motorekI když je pravda, že X8 a X Evo tam hodnotí vždy jen 3 uživatelé oproti X9, kde jich je asi 26.
14 dub 2015, 19:13
K!NG:: A co tenhle, mě přijde podle fotek zachovalý,máš tam telefony.....
http://www.tipmoto.com/motorky/piaggio/ ... tojan.html
14 dub 2015, 19:28
No jo, Mirus, ale to už je pětikilo. Nevím, jestli hledá King až takovou sílu...? Navíc si myslím, že tam bude i spotřeba trošku někde jinde. I když fakt je, že já s tou svou X Evo 125 ccm jezdím skoro za čtyři. Ale je fakt, že to prasím, měl bych se krotit
EDIT: King: Kdybys byl někde ze západu republiky, řeknu Ti ať se stavíš a omrkneš to naživo...