foky píše:Né, tak jsem to nemyslel, já nejsem blbej a vím co všechno platěj český rodiny (třeba "liťáky od Brocu B21 za bratru tusím 18 tisíc") .
Já to myslel jako.....né, že bych ti přál něco špatnýho....ale když nedejbože upadneš na skútru...rozpočet opravy třeba 20-30000,- tak ho prodáš protože by oprava narušila "ekonomičnost" provozu skútra?
Vždyť je to všechny tak strašně nepředvídatelný a vy tady řešíte takovýhle věci...tohle nejde takhle "paušálně počítat".
To že tě minulej rok vyšel provoz auta na 50000,- neznamená, že tě tenhle rok nemůže vyjít na 90000,-....třeba....
Dopadne to tak (dřív nebo pozdějc), že na tom budeš jezdit, protože tě to prostě bude bavit a bude ti ukradený, kolik to bude stát.
A jedinej důvod, proč ho třeba někdy prodáš bude ten, že na tebe zatlačí rodina.
Nepředvídatelné události beru v potaz to jsi pak jedním pádem jinde, ale beru to tak jak to je co za kolik jezdí a kolik toho stojí provoz a jaké to má omezení. Myslel jsem to i především tak, že auto za cenu skůtru od nedoryho bude vrak kterej se mě s tím měsíčním nájezdem rozsype pod rukama, respektive zadkem a nebude to dlouho trvat.
Za to ten skůtr bude hodnotnější posunovadlo i co se času týká i přes svoje rizika a omezení.
Teď jelikož máme roční dcerku, jezdím autem který jsem si koupil před 6 lety a je mi ho líto už dát na vrakáč (Ford mondeo r.v 1996 2.0 Zetec) akorát to chlastá 10L benzínu jelikož to má najeto 280 tisíc a GO motoru už fakt dělat nebudu, to by mě zruinovalo a zase nechci aby moje žena jezdila s malou v takovým vraku, proto dostali můj kombík. Navíc to už kvete v podběhách a blatnících a pojídá olej.
Skůtr je pro mě v momentální situaci poměr cena/výkon a to co za svoje peníze dostanu nejlepší volba, nemůžu si pomoct a ideální kombo je, že začíná sezóna a navíc jsem po něm koukal před lety, pro stejnej důvod, nakonec jsem to vyřešil tím fordem kterej je teď už tak na odpis nebo cigánům bez značek za 2 tisíce prodat.