13 bře 2011, 11:47
presne tak to ukaže čas přitom kymco je vyskoušeny proc nesahneě třeba po agility je za malo peněz 125
13 bře 2011, 11:54
Jde o to že pokud dáš vyšší váhu motoru, větší nádrž, větší výkon, tak musíš udělat i tužší rám aby se to nekroutilo. A pokud nepoužíváš nějaké spešl slitiny, tak jdeš váhou nahoru. Vysoká kola zae zvyšují i posez.
Teď mě napadá Yamaha brno má nějakou březnovou akci na 125 ccm. prkni na pemm.cz
13 bře 2011, 12:13
to keto : Tak s tím zhoupnutím na zadní kolo a potom dopředu jsi měl pravdu, hned napoprvé se zadařilo ! Teď už to bude je otázka cviku.
Boční stojan dokoupím stejně, při drobné manipulaci ( otevírání vrat, nákup, atd. se rozhodně hodí.) Docela se divím, že tam není namontovaný ve standartu, že by v rámci krize ? Jinak k tematu, při výšce manželky 162 cm, výšce sedla Carnaby 79 cm dosáhne pohodlně oběma nohama na zem ( na "větší" špičky ),
tak v to bych problém "pro malou ženu", neviděl ...
13 bře 2011, 15:06
Boční stojan je fajn,taky ho hojně používám,doporučuji dokoupit.Pořád je lepší tam mít v základu hlavní než jenom boční.U bočního nejde jen o stojan,ale i o blokování startování a motoru při jeho vyklopení,v něktrých zemích je to vyžadováno v některých ne a tak výrobce ho do země kde je blokování vyžadováno prostě neosadí a to,že si ho dokoupíš a osadíš sám je už tvůj problém a výrobce je vklidu.