Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
04 lis 2010, 20:15
Láďo,, a to drobné děvče mělo 150 cm ale 180 kg?
)
04 lis 2010, 20:29
nee 160cm, a asi 55kg,ale je fakt že to prý cvičila dlouho
04 lis 2010, 20:29
balw píše:Já osobně bych si nekoupil nic tak těžkého, abych to nedokázal při případném pádu postavit zase na kole. Asi ti to nepomůže, ale i na tohle je třeba dát pozor. Mnoho štěstí při výběru
Nedělal bych z toho strašáka, i takovýho GoldWinga, co má skoro 400kg dokáže zvednout poměrně křehké děvče, když se ví, jak na to:
http://www.youtube.com/watch?v=I5k4Uj3YTnY
04 lis 2010, 20:34
U GW je to vse o tezisti
04 lis 2010, 20:40
Jasně i GW zvedne malé lehké děvče.... řekne nějakýmu udělanýmu chlapovi
04 lis 2010, 20:45
No, pokud jde o zvedání na stojan, tak ta váha fakt asi nehraje tak zásadní roli (pokud nejde o dvěstěkilovýho skútra). Mám podobný problém jako Scootrn, přesto mnohdy těžší skútr na stojan postavím v pohodě a s mnohem lehčím jsem měla problém. Možná záleží, kde je ten stojan umístěný nebo je tam nějaký "posilovátko" - třeba se Suzuki sixteen jsem neměla problém a snad ještě líp to má řešeno Honda - jak PS, tak i SH na stojan vyskočí snad samo. Chce to obejít prodejce a zkoušet.
04 lis 2010, 20:54
no vida,teď promluvila ženská,takže důkaz máme
,ne vážně je to trochu o cviku,o těžišti,o stojánku atd
04 lis 2010, 21:00
Pro lepsí představu, mám 153 cm/50 kg, takže snad víte, jaký je to boj. MP3 nechci, sice to blýskne ale na křížovatce bych dostala akorát z výfuku, tak to radši autem.
04 lis 2010, 21:04
Zkusil bych malýho Burgmana
04 lis 2010, 21:14
no tak to jseš fakt malá,to bude trošku problém,řeší to i manželka Dandího...to bych asi viděl na Burgmana,jak říká Foky,ten má sedlo hodně nízko..mám pocit že nic nižšího už ani neni
04 lis 2010, 21:28
Te%d jsem se díval Sigstýn má 800 mm , Burgman 125 má 735 ,, to je asi fakt nejníž.. ale zase je těžší
04 lis 2010, 21:32
No nevím, "malýho" Burgmana jsem na stojan postavila, ale s lehkou pomocí prodejce. Asi by to po nějakém tréninku šlo, ale ne vždy je ideální podklad. Horší to ale bylo s manipulací - je těžký a široký a i při malém naklonění už bych ho asi neudržela. Jo ale ta výška sedla, ta je luxusní.
04 lis 2010, 21:43
Ono to je hodně o zvyku. Tím, že je nízkej, tak má i hodně nízko těžiště, což je při manipulaci výhoda. Chce to zkusit pořádně, project se, zastavit si, popotáhnout si to růčo po chodníku atd.
Nic nižšího mě ale nenapadá
Ale co si budeme nalhávat, ta dváca na nějaký dálkový ježdění taky není
04 lis 2010, 21:49
Ach jo, kdyby dělali Why nebo V-click v 125, tak bych už nemusela nic řešit. Ledaže tuning?
04 lis 2010, 21:59
Většina verzí s dělá jako 125 ... a co Honda PCX?? to je blbý?