Miro11 píše:jira123 píše:Slovo raketu trochu s rezervou . Bude to na popojížĎky max nějakej výlet (občas jízda i ve dvou) + něco bych rád i nacpal pod sedlo
Ciao
Runnera mám už druhého . Napřed vytuněnou 2T 180-ku a teď 4T 200-ku.
Toho 1. jsem prodával právě proto, že byl na mě "raketa" až moc . Se současným jsem na to co potřebuju moc spokojenej . Jsem pražák. Jezdím na něm každý den do práce (až do dneška),po městě i na kratší vyjížďky. Výkon je dostatečný i pro jízdu ve dvou.
Maximálkou - reálně okolo 140 km/ hod. nemůžeš jet dlouho. Na předjetí to stačí.
Je to jak psal Plžík. Do města neznám nic lepšího než Runnera :!: , ale na delší cesty, nebo na ježdění po dálnici to není.
Nejde jen o motor, ale i o tuhost skeletu a ten má Runner vymakanej :!: Středový tunel sice způsobuje "méně pohodlné" nastupování, ale skútr se díky tomu nevlní pod pr..lí a jízda a manévrování na něm je mnohem jistější a tím i bezpečnější.
Pokud chceš u skútru nechávat helmu, je přídavný kufr nutností. Pod sedlo se sice 1 helma vejde, ale více méně sama. Protože ale neznám nikoho, kdo by tam nevozil nezbytnosti (lékárničku, zámek, náhradní žárovky, minimální nářadí, něco nepromokavého pro případ deště, alespoň bezpečnostní vestu, když Tě na cestě chytí tma, řada lidí vozí i antipich atd.), což se všechno do helmy a okolo ní spolu s rukavicemi nacpat nedá, kufr Tě nemine.
Pokud Ti nebude vadit, že "ostatní mají většího" , je jediným nedostatkem snad jen "horší" kapotáž starších verzí - do 2005, která tolik nekreje tělo při rychlé jízdě . Novější už nemají ani tento nedostatek.
Výhodou proti větším korábům je pro ježdění po městě zejména úžasná průjezdost ve frontách Protože vypadá jako "malý" skútr, nebudí u plechovkářů takovou soutěživost a spíš Tě pustěj. A než se rozkoukaj, jsi pryč
Držím palce ať zvolíš správně.