foky píše:Proč by zase neměl kupovat novýho skútra, když tu možnost má?
Při každodenním nasazení bych bral nový skútr se zárukou jako velké plus.
EDIT: Ještě doplňující otázka: A pro jaké potřeby je dle tebe vhodné koupit nový prosím tě?
Rád bych odpověděl na tvou takovou dejme tomu bonusovou otázku.
Tak začnu tedy.
Z jakého důvodu by si autor tohoto tématu neměl kupovat nový skútr?
Dle mého názoru je zbytečné dávat 90 000 Kč za něco, co autor potřebuje hlavně k tomu, aby se dopravoval do svého zaměstnání, kde bude velikou výhodou skútru parkování.
Dále taktéž jedná se o menší spotřebu, kterou zde řešíme, řešíme zde tedy i úsporu jeho financí.
Pokud se budeme bavit o úspoře financí, tak z jakého důvodu kupovat nový skútr dejme tomu zde zmiňované Kymco za 89.990 Kč s DPH. Když tyto finance se mohou ušetřit na koupi a koupě skútru není jenom o koupi skútru, tím to nekončí.
Dále se musí také udržovat, což stojí také určité finance. Mnoho lidí si také kupuje oblečení určené na motocykl, nebo například helmu, která je povinnou výbavou, které stojí také velmi dost financí. Dále musíme brát v úvahu, že pohonné hmoty (to jest benzin, který se spaluje a díky němu je možné jezdit) stojí také určité finance.
Proč tedy kupovat nový skútr za 90 000 Kč, když nejde přímo o koníček autora, ale spíš o praktické využití, kde autor může ušetřit velmi financí i na jeho koupi na již zde zmíněné věci.
Toto vyjadřuje pouze můj názor, děkuji Vám velice za pochopení, v případě nepochopení je mi líto, ale i to se může stát.