17 bře 2013, 23:17
jurass píše:Řidičák na Bčko mám, ale těžko seženu něco za ty peníze značkovýho. Číňana bych za ty peníze koupil, ale moc se mi do něj nechce jít, i když by byl nový.
a co koupit tohle . za pár kaček a ještě docela kvalita a hlavně není to čína
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 74049.html
17 bře 2013, 23:25
Boze proc to si radeji kup nejakou starou 125ku stejne te to nemine.
18 bře 2013, 00:24
Osobní zkušenost.. čínu už nikdy.. před dvěma roky, když jsem uslyšel že bude na Béčko moct řídit 125ccm jse se rozhodl, že si pořídím skutra 50cc, abych zjistil, jestli mě to chytne a naučil se jezdit v provozu a poté, co bude možnost, tak bych eventuelně přesedlal na 125.. samozřejmě jsem nedal na rady zkušených a koupil si novou Čínu místo ojetýho, ale osvědčenýho "čistokrevnýho".. takže jsem dal 25 táců za Capirelli Maximus.. za 2 měsíce jsem do něho narval 80 Kit za cca 3 tisíce.. pak novej řemen, plus pár drobností.. během roku a půl a najetých cca 5000 km se mi navíc vysypalo ložisko na klice atd.. plus pár drobností a práce v servisu mě tato zkušenost nakonec vyšla na plus 15 tisíc k pořizovací ceně.. nakonec jsem ho letos v lednu prodal mladýmu švagrovi za 15 tisíc /je ale fakt, že švára bude jezdit 10km do práce a skutr je vlastně kompletně repasovanej)
No ale jelikož mě jízda na skutru chytla, tak jsem si tu 125 pořídil.. když si člověk spočítá kolik dá za novýho číňana a kolik do něj pravděpodobně během prvních dvou let nasype peněz, tak je asi fakt lepší koupit rovnou tu jetou značkovou 125..
Ale jak pravil klasik.. Vlastní zkušenost je nepřenosná
18 bře 2013, 06:41
a navíc to chce na cesty do práce,to už vůbec ne,se systémem náhodných startů,někdy dojedu,někdy ne a když dojedu,tak zase neodjedu,a když je konečně hezky,že bys jezdit mohl,tak je to zase v opravě a na konci roku zjistíš,že to je neprodejný,takže kdybys jezdil taxíkem vyšlo by to levněji a spolehlivěji.Měl jsem číny dvě a dneska mohu říct,že už NIKDY a kdybych snad v budoucnu stál před podobnou volbou,tak budu raději jezdit vlakem.
A to jsem toho druhýho kupoval v oficiálním zastoupení značky a zjistil jsem si i autorizovaný servis v okolí,kdyby něco,jsem si myslel,omlátím jim to o hlavu.Kolikrát jsem to tam vezl nepojízdný,jaká je to pakárna,naložit to,přikurtovat,složit,za den či dva pro to zase jet,ani nemluvím.
Nedávno si tady nějaká holčina za těžce ušetřený peníze koupila čínskou 125tku,chtěla to nový a na značku neměla dost peněz.Už dnes ji upřimně lituju,
Netvrdím,že značka se nemůže rozbít a že je to něco tak geniálního,že i ojetina bude 100% sloužit 25 let bez poruch.Bohužel jsem se ale přesvědčil sám(a draze)že např.ojetá Honda kterou mám ted doma je někde ůplně jinde jak zpracováním,tak jízdou,spotřebou a bylo mi řečeno v Hondě,že tyhle motory při správné ůdržbě musí vydržet bez zásahu alespoň 70000 km ale jsou i tací,co dosáhli 100.Oježděnej červenej Burgman ,kterýho mám skoro rok a půl má na krku 80000 a kromě spotřebního materiálu pokud vím,nepotřeboval žádnou větší investici,přesto nalítal extrémních 35000 km za sezonu.Ukaž mi čínu,která je vůbec kdy najede za svoji životnost.Promiň,nechal jsem se unést.Ale vím,že když ted půjdu do sklepa,vytáhnu po 2,5 měsících Buráka,tak cvrknu do startéru a odjedu,dám 400 km projíždku a zase se vrátím domů.totéž Honda,před dvěma lety bych nevěřil
18 bře 2013, 09:48
hlavně okolo 30t se dá už sehnat slušná ojetina (značková). A když už by tam žádná výhoda nebyla, tak minimálně se značkový skútr prodá lépe
18 bře 2013, 10:14
Jenom nebrat čínskou pomstu. Proč se toho asi zbavuje? Slyšel jsi už o někom, kdo by prodal značku a následně koupil čínu? A jestli můžeš, jdi do 125. Tomu, že 50 jede "kopec nekopec" fakt nevěřím. Jistě, jestli někdo bere kopec něco co má sklon 3% a řidič váží 40 kg, tak to potom jo. A jestli řešíš peníze (jako dneska skoro každej normální člověk), tak si raděj zbytek financí vypůjč . To co dáš teď navíc, bys u číny měl pouze jako ztrátu.
18 bře 2013, 12:04
Koukni se po něčem takovém a budeš vysmátej. Oproti 50 ccm to pojede parádně a cenu si ten skútr oproti čínské napodobenině udrží.
http://www.tipmoto.com/motorky/gilera/2 ... 1-maj.htmlMotor má i potenciál a lze z něj výměnou válce jednoduše udělat 200 VXR.....
18 bře 2013, 14:42
Proc 50ku vzdyt to uz jsou neprodejny skutry to je dobry jenom pro 15lety.
18 bře 2013, 16:07
padesátky šly cenově docela dolu řekl bych a i na padesátce se dá zažít spousta legrace... padesátku proč ne, akorát ty napodobeniny skútrů a motorek NEBRAT! NEBRAT! NEBRAT!
(a je to asi marný, je to marný....)
18 bře 2013, 16:30
Mohl bych tu někomu z vás zaslat na mail 2-3 fotky co na něj říkáte? Vím, že z fotek jde téměř kulový poznat, ale jde o názor, abych se tam netrmácel zbytečně.
18 bře 2013, 18:03
Tak hoď ty fotky sem, nebo dej odkaz. Ale máš pravdu že z fotek toho moc nepoznáš. Najel jsem už hodně kilometrů, abych se podíval na pěkný stroj na fotce, který ale na místě ani nestartoval, tekl olej a pár dalších "drobností"
18 bře 2013, 19:37
Tak mít na výběr mezi těma dvouma - typově, tak Lead je jasná volba. Jen by to chtělo původ ČR. Držák a nezmar a není to 50