od tatík » 18 bře 2013, 06:41
a navíc to chce na cesty do práce,to už vůbec ne,se systémem náhodných startů,někdy dojedu,někdy ne a když dojedu,tak zase neodjedu,a když je konečně hezky,že bys jezdit mohl,tak je to zase v opravě a na konci roku zjistíš,že to je neprodejný,takže kdybys jezdil taxíkem vyšlo by to levněji a spolehlivěji.Měl jsem číny dvě a dneska mohu říct,že už NIKDY a kdybych snad v budoucnu stál před podobnou volbou,tak budu raději jezdit vlakem.
A to jsem toho druhýho kupoval v oficiálním zastoupení značky a zjistil jsem si i autorizovaný servis v okolí,kdyby něco,jsem si myslel,omlátím jim to o hlavu.Kolikrát jsem to tam vezl nepojízdný,jaká je to pakárna,naložit to,přikurtovat,složit,za den či dva pro to zase jet,ani nemluvím.
Nedávno si tady nějaká holčina za těžce ušetřený peníze koupila čínskou 125tku,chtěla to nový a na značku neměla dost peněz.Už dnes ji upřimně lituju,
Netvrdím,že značka se nemůže rozbít a že je to něco tak geniálního,že i ojetina bude 100% sloužit 25 let bez poruch.Bohužel jsem se ale přesvědčil sám(a draze)že např.ojetá Honda kterou mám ted doma je někde ůplně jinde jak zpracováním,tak jízdou,spotřebou a bylo mi řečeno v Hondě,že tyhle motory při správné ůdržbě musí vydržet bez zásahu alespoň 70000 km ale jsou i tací,co dosáhli 100.Oježděnej červenej Burgman ,kterýho mám skoro rok a půl má na krku 80000 a kromě spotřebního materiálu pokud vím,nepotřeboval žádnou větší investici,přesto nalítal extrémních 35000 km za sezonu.Ukaž mi čínu,která je vůbec kdy najede za svoji životnost.Promiň,nechal jsem se unést.Ale vím,že když ted půjdu do sklepa,vytáhnu po 2,5 měsících Buráka,tak cvrknu do startéru a odjedu,dám 400 km projíždku a zase se vrátím domů.totéž Honda,před dvěma lety bych nevěřil
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300