A nebo je to někdy prostě jen o situaci. Po Jawce jsem pořídil Yamahu XJ 900 F s tím, že to bude na rok (už po měsíci mi přišla slabá), maximálně 2 a zakotvím u vysněné FJR 1300. Nu, uběhlo 16 let a XJ jsem prodal pro nadbytečnost, protože tou dobou jsem už 4 roky jezdil na malém skútru Honda LEAD 110. Zároveň 2 roky mi už v hlavě ležela nová Beverly 300/350. A když konečně byla příležitost a peníze, jednu 350 s ABS jsem pořídil s tím, že už toho mazlíka nikdy neprodám. Sám nedokážu zcela objektivně posoudit, kdo ode mne dostával větší péči, jestli děti/manželka nebo Beverly
Ale věc se má tak, že po 2 a půl letech vlastnictví Beverly pokukuji po Hondě Integra a to i přes to, že nic lepšího než je BV350 neexistuje (ve smyslu aby to pořád vypadalo jako praktický skútr do města a přitom to i zvládlo cestu po Evropě).
Jinak ano, pokud to chceš vztáhnout na to co daný stroj vydrží, tak pokud řekněme auto je dimenzováno na 500k km, tak moto těch 200k km.
Záleží, jak se o to člověk stará a jaký má k dané věci vztah.