Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
01 srp 2018, 16:05
Nevíte jak je to s opravdovou spotřebou mezi objemy v normálním provozu bez honění 125-250-300-400ccm?
01 srp 2018, 16:12
na tohle je snad nejlepší použít spritmonitor.de a srovnat si to podle počtu tankování, ať to máš prokazatelný, ale vesměs se to pohybuje 2-4,5 litru/100km v tom kubaturovém spektru, není to zase tak zásadní rozdíl, ale výkon je znát dost. Já jsem začal na 250 a pak sem skočil na 400 a musim říct že kdyby T-Max nebyl tak drahej beru ho všema deseti, ono při rozjezdech ten rozdíl není tak markantní jako spíš jak rychle to dosáhne maximálku. 250 se ze 100 na 130 tacho roztahovala dobrých pár desítek vteřin, zatímco 400 to tam má prakticky zfleku a táhne se od 140 do 160 tacho
10 srp 2018, 23:02
Zdravím všechny. Tak jsem se po dnešním celodenním tripu napříč republikou vrátil s novým kolegou pro společné chvíle, kterým není nikdo jiný, než moje vysněná Yamaha X-max 400. Tímto bych chtěl poděkovat uživateli tomkob1980 za velmi milý a vstřícný přístup při prodeji a také trpělivost s mými neustálými dotazy☺ Seznamovací jízda byla pekelně dlouhá, ale už jsme spolu zažily déšť, dálnici i 400 km v sedle. Jsem rád, že jsem se stal jedním z majitelů tak pěkného a kvalitního stroje s dokonalou servisní historií☺
11 srp 2018, 07:58
Tak velká gratulace. Od Toma dobrý nákup. X-max je pěkný značkový skútr a tento bude v perfektním stavu. Od Tomáše měl tu nejlepší péči.
12 srp 2018, 22:32
To není za co. Skútry mě baví a rád se podělím o zkušenosti. Já děkuji za obchod. X-max je opravdu výborný skútr a věřím že s ním budeš spokojený i ty.
Díky Vláďo za reakci. Skútru jsem se opravdu snažil dopřát to nejlepší a odměnou mi byl jeho bezproblémový provoz po celou dobu co jsem ho vlastnil. Já budu teď na dovolené, ale pak bychom se mohli někde potkat. Omrkl bych to tvé SW-T..
20 srp 2018, 12:36
Ahoj všem..
v minulosti jsem jezdila na Sym fiddle 125, nyní mám Virago 535, s ní naprostá spokojenost..ale tak nějak cítím, že by to chtělo vlastnit ještě nějakého skutra..
Vzhledem k tomu, že bych ho využívala na každodenní cesty do práce ve dnech, kdy počasí už jízdě na Viragu nepřeje (jsem zvyklá jezdit celoročně) a taky na výlety ve dvou (po ČR i po Evropě, váha 2 osob celkem 150kg), mám v hledáčku Burgman 400 i 650 a BMW C650 gt..Váha stroje je pro mě důležitá (neutáhnu těžkej stroj) a nejsem střelec, co potřebuje předjíždět kde co, jenom abych tam byla první.. Takže mi vyšel jako vítěz Burgman 400. Mám limit 200 tis., takže nový kus. Jenže za stejnou cenu jsem viděla BMW C650 GT z roku 2015, a moje jistota z rozhodnutí je ta tam..
Tak prosím o rady, čemu byste dali přednost, v mém případě..novému Burgmanovi 400, nebo ojetému BMW C650 GT?
Děkuji
20 srp 2018, 13:48
Burgman jednoválec
BMW dvouválec
20 srp 2018, 14:13
krizik1 píše:Burgman jednoválec
BMW dvouválec
Díky..jako lajk si to představím tak, že jednoválec je míň výkonnej, ale míň žere..dvouválec naopak..takže pro mě tím pádem lepší jednoválec..nebo uvažuju špatně? (o vibracích jsem četla, ale doufám, že to není nic strašnýho..)
20 srp 2018, 14:35
No, jak pro koho špatně, já už by jsem jednoválcový maxiskůtr nebral ani omylem.
Z dvouválcových je na výběr : Yamaha T-max 500/530, Suzuki Burgman 650, Kymco AK 550, Honda SW-T 400/600, BMW 650 GT/S, Honda Integra 700/750 atd...
20 srp 2018, 15:17
mml píše:Díky..jako lajk si to představím tak, že jednoválec je míň výkonnej, ale míň žere..dvouválec naopak..takže pro mě tím pádem lepší jednoválec..nebo uvažuju špatně? (o vibracích jsem četla, ale doufám, že to není nic strašnýho..)
Spotřeba závisí především na tom, jak moc vezmeš za plyn.
20 srp 2018, 16:10
mml, ano, chápeš to naprosto správně, a všichni tu mají pravdu v tom jak ti odpověděli a jak to cítí. A dvouválec (při přepočtu na stejný objem) vyrobený ve stejných vůlích a se stejnými technologiemi bude vždy brát o nějaký ten mililitr na tisíc kilometrů více. Ale to je opravdu nepodstatné.
A jelikož hmotnost je zdá se pro tebe jedním z hlavních kritérií, pak to vidím na Hondu Forza 300 jako ideál.
20 srp 2018, 16:13
Váha B400 je 215kg a B650 má váhu 277kg a BMW C 650 GT má váhu 261kg.
20 srp 2018, 16:36
Z toho co psal Crhy cokoli. Ale hmotnost tam vždy bude znát. SW má 250 kg a váha je na místě cítit. Stačí blbě zaparkovat a už se dřu. Před tím Nexus měl 170 kg a je to sakra rozdíl. Forza ve 300 super, i když jí výkon trochu chybí. Sedni na všechny a co ti sedne si pořiď, nový je fajn ale za ty peníze pořídíš hodně lehce jeté i ty ostatní. Za mne pokud preferuješ váhu a větší část cest městem pořiď Forzu, řekl bych že je univerzálnější, ty zbylí jsou už maxi skútry se vším všudy. Výkonem ale i hmotností.
20 srp 2018, 18:17
Mají pravdu ti chlapci
-- 20. 8. 2018 18:22 --
Praktické denní používání 300ccm (forza...) stačí a poslouží líp než těžká kráva, na cestování (především tedy ve dvou) nic moc ale všechno jde že...
20 srp 2018, 20:37
Všem moc děkuju za rady..rozšířilo mi to obzory, Forza 300 by mne nenapadla..pár ze zmiňovaných tipů zkusím projet a uvidíme
Díky
Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk