Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
12 dub 2018, 09:40
Tá Integra 1 genarácie mi fakt nesedela, bol som ju skúšať v rámci Honda day a prešli sme nejakých 40km a prvý krát som mal možnosť vyskúšať automat DCT ale radilo to dosť trhano a keby som s tým mal jazdiť iba mesto tak by som to asi vyradil a používal manuál.Je pravda že som mal športový mód tak asi to nebolo na to prispôsobené.Ďalší dovod je motor a to práve preto že je to polovička z auta.Nemal otáčky a ani dobrý zvuk na motocykel ale zase zo skvelou spotrebou.
Je to asi zvyk ale mne to za tu krátku dobu nesadlo.Možno by sme si na seba zvykli ale za tie peniaze by som volil buď skúter zo vśetkým ako má byť alebo motorku a zase tak ako sa od nej očakáva.Cena je asi adekvátna kvalite a technike a to vysoká.
01 kvě 2018, 10:43
Skuter navrhoval clovek co nenavidel motorky. Preto skuter ma hlavne znaky: bez retaze, vsetko pod kapotazov, max kritie jazdca, "bezudrzbovy" stroj. Kedze hybrid je uz nieco ine, mozeme volat integru a spol Mutant
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
11 kvě 2018, 09:41
Zdravím všechny. Protože bych měl do cca měsíce držet v ruce ř.p. skupiny A. Nastává dilema co zvolit za sice úžasného, ale již nedostačujícího Nexe. Myslím, že už o tom něco vím. A tak mám pár favoritů. Číslo 1. určitě Honda SW 600T (FJS) a číslo 2. Honda SW 400T dále pak T-max kde ale ceny bohužel většinou neodpovídají realitě, také jsem dostal nabídku na Kymco Myroad 700 (ale je obrovský a vzhled diskutabilní) bohužel recenze o něm moc nejsou, tedy po ujetí nějakých km. Rozpočet kolem 70 000 kč. Pro Hondu hovoří kvalita a spolehlivost bohužel výběr je dost omezený. Rád bych něco kolem 30 kw a dvouválcového. Jinak klasické stav co nejlepší a km co nejnižší i když je mi jasné, že tento ukazatel je spíš v rovině teorie. Ještě možná GP 800, ale těch tu moc nejezdí a narazil jsem i na slabší recenze. Přemýšlel jsem i o motocyklu, kde výběr je mnohem větší. Ale stroj budu využívat i po městě na dojíždění do práce, což je ježdění po městě, kde má skútr jisté výhody, ale i na větší vzdálenosti a potřebuji i zavazadlový prostor. Z moto se mi nejvíc líbí Honda NT 700.Děkuji za názory a případně nabídky.
11 kvě 2018, 09:55
Honda je Honda, jak sám píšeš. Jezdím na SW-T 400 a pro mne naprosto dostačující, 600 prostě nepotřebuju. Ale dovedu si představit ještě nějakého koníka navíc, ne kvůli maximálce, ale pro zrychlení třeba při předjíždění. Já jsem konzervativní a zastávám názor, že když je něco vyzkoušené a funguje dobře, nemá cenu dělat experimenty. Čili nevidím důvod, proč brát něco jiného než Hondu. Ale každý svého štěstí strůjcem, viz diskuse o čínských skútrech.
Potenciálně tě vítám v klubu
11 kvě 2018, 10:47
Souhlas s Kerimem. Měl jsem podobné dilema. 600 nepotřebuju a 400 je akorátní a na to, že jsem byl zvyklý každý druhý rok měnit stroj, protože mi na něm něco neštymovalo, tak s SWT 400 jsem max. spokojený. Líbí se mi vzhled, projev tohoto skvělého motoru, jednoduchá údržba, reletivně levné orig. díly oproti Tmaxu (se skvělou dostupností) spolehlivost a v neposlední řadě také jistá kvalita materiálů, tady se prostě při výrobě ještě nešetřilo...
Bohužel už dnes nikdo tak dobrý skůtr nevyrobí.
11 kvě 2018, 12:06
Jak už bylo několikrát řečeno HONDA je HONDA..vlastním FJS-600..koupený ojetý a natočil jsem na něm cca 18tis.Za tu dobu jenom měním olej,svíčky a leju benzín.Nikdy žádný problém /klepu na dřevo
/. A i přes zacpaný Brno proplouvám jak štika
..takže za mě HONDA SW nebo SVJ jasná volba
11 kvě 2018, 12:59
Na 600 se mi líbí vyšší výkon, ale vzhled až ten novější model SW 600 T těch je opravdu málo a jsou dost drahé. SW 400 T se mi líbí moc, výběr nějaký je i když vesměs daleko, abych si mohl sednout a zkusit. T-max bývá notně ojetý nebo drahý. Myroad mi přijde hodně velký a těžký. Bohužel info o spolehlivosti nezjištěno. Chci něco na pohodlí a cestování. Burgmanů je spousta, ale trochu se obábám spolehlivosti zvlášť u ojetiny.
11 kvě 2018, 13:25
SWT 400/600 hmotnost s plnou nádrží 270kg.
400 - o 1/3 nižší pořiz. cena + nižší pov. ručení a o 1-1,5L spotřeba. Sametový chod. V max 160km/h tacho.
600 - víc koníků, do 40km/h pružnější, vhodné zejména na jízdu ve dvou. V max. 165km/h tacho.
11 kvě 2018, 13:55
crhy to pekne zhrnul...
Mne sa otvára podobná dilema, ale rozhodol som sa ju tento rok ešte neriešiť, keďže som po operácii kolena a ľahký skúter mi vyhovuje. Začínam mať problém, že žena sa čoraz častejšie pýta na jazdenie a 200cm3 už nie je to pravé pre dvoch. Ideálne predstava by bola nechať si Vespu doma (keď pôjdem sa sám previesť, do mesta na nákupy a do práce) a k nej druhý veľký skúter, keď pôjdeme spolu so ženou sa voziť + cestovanie po SR. ALE - ona šoférovať skúter, o tom ani počuť nechce, že jej sa páči keď ju vozím
Do môjho predbežného výberu sa dostali Honda SW T400/600, Yamaha Majesty 400, X max 400(???). Sem tam pozriem aj nejaké Kymco, ale nie som s ním celkom stotožnený. Ako zaujímavá voľba by bola ešte BMW C650GT, ale cenovo je to mimo toho čo som za skúter ochotný zaplatiť..
Skôr ma oslovuje Honda (asi preto, že aj jedno auto som od nich mal..), ale skôr ma oslovuje SW T600. Keď sa pozriem na pomer hmotnosť/výkon, tak v porovnaní s Vespou si pri výbere SW T400 veľmi nepolepším, porovnávam pomer 9,517kg/kW u Vespy vs 9,303 kg/kW u SWT400. Hmotnosť Hondy to proste zabíja, stále pre MOJU potrebu (jazdenie vo dvojici) mi vychádza SWT600 ako lepšia voľba. Len ich je ako šafránu...
Ako som na začiatku spomenul, tento rok výmenu skútra nechcem riešiť a tak mám čas na sporenie do prasiatka...
11 kvě 2018, 15:14
U mne je 95% jízd sám. A co Myroad? Je to 700 ccm výkon velice slušný, váha ale ještě větší než SW 600. Zkušenosti z provozu s ním ale moc nejsou. Ale za sebe raději mladší SW 400 T, než starší model FJS 600 SW, rozdíl ve výkonu je sice cca 9 kw, ale to pro mne není zásadní.
11 kvě 2018, 15:33
Tak když se tu řeší výběr maxi skútru, tak se zeptám co doporučíte. Svůj NMax jsem prodal a teď vybírám něco jiného.Do většího obsahu jak je 300 nechci.Takže jsem se rozhodl buď pro Yamahu XMax 300 a nebo počkat na Hondu Forzu 300. A teď ty rady od vás! Pokud mohu dodat tak jsem koukal na Yamahu, sice jsem seděl na 400 ale velikostně je to stejné jak 300. U Yamahy mi vadí výběr barev a jediná která tak trochu jde je stříbrná. Pak nevím jestli si zvyknu na sedlo při mé výšce 186 stojím špičkama na zemi. U Hondy je sedlo o 1,5cm níže.
11 kvě 2018, 15:39
Je to těžké, oba budou fajn. To si holt musí každý vybrat sám. Z těchto dvou by jsem já osobně volil Forzu, i když design už začíná být lehce okoukaný...
11 kvě 2018, 17:43
Vezmi v potaz věci jako vzdálenost a případně pověst servisu, servisní intervaly. Pokud tedy mezi těmito dvěma vybíráš hlavou...
11 kvě 2018, 18:24
Třeba SW 600 T tedy nový model sehnat je těžké, nenašel jsem skoro žádný. Gilera GP 800, Kymco Myroad 700, už jsou kolem 85 000,- ale o nich těch info moc nenacházím.
11 kvě 2018, 19:02
Mam kymco iba 125 Downtown. Od nova a teraz ma 18 000 km. Technicke zavady iba to co nezvladol servis poriadne urobit. Poznam este jedno Kymco X citing 500 stare okolo 10 rokov. Majitel je vykonovo spokojny da sa snim ist okolo 170 km/h. Co viem o zavadach, tak nemal ziadne za ktorimi nebol skrity tuning. Pravdou je, ze ani na skuter zraze viac kymcacov nie je. Predsa len tie vacsie a lepsie uz nie su tak lacne ako zvysok azie. Suska sa, ze kymco co to robi aj pre BMW a urcite robi Kawasaki J125. Kymco sa neda hodnotit celkove ako znacka, skor po jednotlivych modeloch. Je vidiet na tych lacnych, ze je usetrene vsade kde to slo.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku