
Ne, jen zkusím přispět do diskuse skromný názorem. Na výše zmíněném X10 350 jsem najezdil za 3 sezony cca 30t km. Dalo se s ní relativně v pohodě proplétat brněnskými kolonami a na druhé straně v létě bez sebemenšího zaváhání zvládla 2500 km trip Rakousko, Slovinsko, Itálie ve skupině silnějších motocyklů. Ochrana jezdce dobrá, ale při svých 185 cm jsem musel dát turistické plexi od Givi, které je vyšší a o chlup širší. Zátah motoru v nízkých i vyšších otáčkách je na úrovni plnotučné čtyřstovky, i když technicky je to 330 ccm se spotřebou 3,2 na 100.
Dále zmiňované Kymco X-Town 300 bude možná na svou kubaturu "levné", ale výkon je nepochopitelně snížený. Víc by věděl prodejce Kymca. New Downtown 350 bude po této stránce nesrovnatelně lepší. Já tam bohužel jako slabé místo vnímám nepříliš dobře vyřešené místo pro "odložení" nohou. X10 nebo Burgman mají toto vyřešené jednoznačně lépe. A co vím, tak např. X10 mělo příjemnější komfort odpružení podvozku. Jinak je ale Kymco Downtown velmi vydařený model a já jen hledám mouchy

