Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
01 bře 2016, 18:30
No, obsah spíš min. 400
- ideálně okolo těch 30 - 35kW, což ten Burgman sice nemá, ale zase se mi líbí nejvíc
Ježdění bude cca 50% Praha, 50% vyjížďky mimo Prahu. 99% sám - ženu na to nedostanu...
-- 1. 3. 2016 17:33 --
Na Spidermaxe jsem tu zahlídl něco o teplotním čidlu, odcházející hlavě atd... + byl v některých vláknech zájemcům rozmlouván...
Majesty mě taky napadla, ale prý je o dost vyšší + tvrdší, o SW nevím skoro nic - tu si musím "prozkoumat"
01 bře 2016, 18:58
Pozdě jsem si to uvědomil, že píše 35 kW
Ještě bych si ujasnil, jestli chceš itala nebo japonce. Taky mám v plánu nákup maxíka, naštěstí mám vybráno. V sobotu jedu na výstavu si pořádně skútry omrknout.
Odesláno z xrn2
01 bře 2016, 19:43
To mohl být spíš ojedinělý problem než konstrukční vada většiny motorů. Spider má motor klasiku Piaggio Master který se dával do spousty skútrů a problemové je tam tak vodní čerpadlo + termostat,palivové mapy a dobíjecí relé. To se ale může od ostatních skútrů lišit,takže si stačí tohle pohlídat případně se poptat zda to předchozí majitel už řešil. Spotřebou na tom bývá tenhle motor hodně dobře,ale zase je to jednoválec,takže čekej nějaké ty vibrace....což ostatně u všech 1 válců.
Dál je možnost Piaggia X9,X8....
06 bře 2016, 21:10
Tak vyřešeno, vzal jsem toho Burgmana z odkazu v prvním příspěvku. Viděl jsem, projel jsem, láska na první pohled
Rovnou už řeším nějaké věci okolo (prvni servis - olej, kontrola všeho atd.), tak kdybych nevěděl a nenašel jsem tu nikde odpověď, budu se ptát v příslušném vlákně.
Díky Michal
11 bře 2016, 07:14
chces na to robit aj nejake dalekejsie cesty? aky je cenovy limit?
Ja som si tiez vyberal, volim integru, ale ta ma 40kw. Ako druhy mi vysiel maxsym 600 (je to jednobuch, ale ma na dialnici nizsie otacky takze to netrapis a spotreba je najlepsia z tejto kubatury, dynamika napriek malym kw je tiez velmi dobra, nenechaj sa pomylit, pozri videa na youtube, 15 a 14 kolesa, miesta kopec jedina nevyhoda tie divne predne svetla). Potom silverwing 600, nesiel som donho lebo 14 a 13 kolesa. Dalej uz bol problem, lebo nemali abs, boli drahe, male atd...strasne pekna je gilera 500, nema abs....inac by som siel do nej. Ak ti ide o spotrebu, tak velmi rozumny kompromis je kymco downtown 300i, spotreba 3,5 dynamika s dr puley valcekmi ako 400vky, nevyhodu ma, ze maximalka o 10km nizsia, tj na dialnici ides 120kmh co som zvazoval ako dlhodobu rychlost (400vky 130kmh).
11 bře 2016, 23:29
...dyť už 6.3. psal, že má koupeno....
12 bře 2016, 01:20
jj slepy som sorry
02 kvě 2016, 14:04
ahoj pokoukávám se po přibližovadle nejen na cestu do práce ale i po práci tak na projetí okolo komína a zaujala mne tento maxiskutr. Co se mi líbí jsou velké kola a dobrá ochrana jezdce. Má někdo zkušenost? Nebo je na místě případně varování např. před motorem, zpracováním nebo tak?
05 kvě 2016, 21:00
Ahoj, stal jsem se majitelem tohodle maxika asi pred mesicem, kamared ho ma, tak jsem tak dlouho hledal az jsem ho nasel. Zacal jsem se skutry vloni, mel jsem typicky 125 od Cinana, ale kdyz jsme jeli ve dvou, tak to skoncilo udelanim papiru na motorku, pak Majesty 250, ale stale to nebylo ve dvou ono...
Zkusenosti mam s Maxikem pozitivni, on to neni skutr, ale spis tank. Jede super, teda v porovnani s predchozimi 125/250...Akorat Malaguti uz neexistuje, takze se casem stane raritou. ND jsou v pohode, motor je Piagio, ostatni se da sehnat u nas nebo primo v Italii, a neni to zas takova darda. Mohu doporucit, v teto kategorii je fakt sobrej, teda kdyz nemas na novyho maxe.
Odesláno z mého SM-P600 pomocí Tapatalk
08 kvě 2016, 21:15
Já bych si vyzkoušel jak se na tom sedí, mám rád vzpřímenější posez proto jsem nakonce volil Beverly, také jsem značku vybíral relativně dlouho, nevím zda je Burgman skutečně nespolehlivý, vím motory Piaggio mají na klice kluzná pouzdra a trpí nekvalitnám olejem a nedodržením intervalu výměny...pokud jde o poměr ceny / výkon slučná volba je i Yamaha Majesty, 400 ccm na ježdění stačí a motor je super
08 kvě 2016, 21:24
kikin999 píše:Cokoliv vybrat je horor, vím, že jezdí buráků dost, ale taky vím, že se u nich mluví pořád o závadách. Líbí se mi asi ze všech nejvíc, byla to taká láska na první pohled, víc co se týká vzhledu 650, ale na to asi nemám koule.
Tak buď chceš, nebo ne. Pokud už zkušenosti máš a sedneš jednou na B650, tak zjistíš, že jsi poznal něco jiného - nového. Podvozek je na hony vzdálen běžným skůtrům, chová se to spíš jako motorka. Pokud ho nechceš, radši na něj ani nesedej...
Pokud chceš, nemáš jinou volbu, než našetřit a jít do toho... Taky jsem k tomu po několika letech dospěl a nechápu, že jsem to nepochopil dřív...
09 kvě 2016, 09:47
Honda Silverwing 600 bude tvoje jasná volba
Já taky chtěl Burgmana 65O, ale nevešel jsem se na něj (mám 200cm), pak mě odrazovaly možné problémy s převodovkou a následné drahé opravy. Takže leda 400ccm. Nakonec jsem si sedl na Silvouše, prostor na nohy cajk, zabrumlal dvouválec a bylo rozhodnuto
09 kvě 2016, 15:30
Na B650 stačí sundat opěrku řidiče a vleze se kdokoli, znám osobně
10 kvě 2016, 08:50
Oddělat opěrku jsem zkoušel u SW. Jako dobrý, sedíš dál...ale na plastu nebo železe nebo co tam je, sedlo se tam zvedá, jdou skrz něj otvory na opěrku...no nepřišlo mi to moc košer. A odmontovávat něco abych na tom mohl jezdit? Ptal jsem se i na úpravu sedla...a to je tak 10k
10 kvě 2016, 11:49
Tak jasně, že tato úprava je extrém pro dlouhány, obecně v Asii se dělají skútry spíš pro menší postavy. Asi nejprostornější v této kategorii je BMW 600 C/GT na něm si nohy natáhne každý