tak,tak,když se najde konečně někdo,kdo skutečně najel za 5 let 45000 km,stává se v očích neznalých podezřelým.
Jsou u tací,co to dají za dvě sezony
Motoru se neboj,ten vydrží ještě dalších 100000 km,jak psal Vraťas,spíš koukni,aby to nebylo třeba nějak podstatně zbořený a zamaskovaný,to by byl větší problém,než ten nájezd.
Ale řekl bych,že první český majitel tomu dá často víc než musí,používá kvalitní oleje a pečuje o svůj stroj jak nejlíp může,což bych o Italech neřekl.Tam je to spotřební zboží,nahrazující auto a obyčejný Ital jezdící na skůtru vždy a všude je moc opatrný,když by do toho měl pustit nějaký to euro,podle toho ty skůtry taky vypadají.Tam je to soumar dřenej do ůpadu.obzvlášť 50 a 125 ccm
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300