[quote="goes"]Puffy: neplet si nazor s prekrucovanim meritelnych faktu…
Ale chapu ze cimrmanovsky krok stranou je lepsi jak priznani omylu.[/quote]
Meritelny fakt je napriklad to, ze X-Adv je mi mensi nez ADV 350. Meritelnym faktem je napriklad to,ze je X-Adv mnohem tezsi nez ADV, meritelnym faktem je napriklad i to, ze to ma uplne zbytecne otravny retez, meritelnym faktem je napriklad drazsi servis u DCT v pripade dlouhodobeho vlastnictvi, meritelnym faktem je mensi podsedlovy prostor (i kdyz vetsi nez u klasicke motorky) a tak by se dalo pokracovat.
Pro nekoho jedinou realnou vyhodou muze byt to, ze na dalnici je schopne to drzet vyssi nez povolenou rychlost. Ovsem pro nekoho koho dalnice nezajimaji ani v aute je to bezpredmetne a jet po ni 120 preziju, stejne tam potkavam plno lidi co jedou 90 nebo 100 v autech, protoze setri benzin. A ano, dalnice pro mne byla uplne stejne nudna i na stroji co ji byl schopen jet ~250 konstatne, sice byl clovek sice nekde rychleji, ale bylo to k nicemu, protoze to bylo nuda, guma mizela pred ocima a riziko samozrejme pak uplne jinde.
Za mne je u univerzalu mnohem podstatnejsi nizka hmotnost nez vykon, protoze ten vykon nepotrebuji a i s 6,9kW na opici jsem schopen predjizdet auta nebo kamiony na zatackovitych okreskach. S necim co ma 11kW i na rovinkach (krome zavodniku, kteri jsou uz stejne mimo predpisy), taky je pak u nej dulezity variator, ulozny prostor, nakupni cena kdy rozdil muzu utratit za vybavu, benzin, vylety a podobne, taky rozumna ochrana kdy v lete vetrik na jezdce je naopak podstatna vyhoda (prakticka zkusenost z motorek kde se tomu tak nedelo) a v chladnejsim pocasi to stejne odkryji moto hadry nebo Termoscud, taky moznost na to skocit v normalnim obleceni do prace a ve meste v kolonach a podobne i pri dojizdeni do mest okoli je pak pro mne mnohem podstatnejsi to, ze to ma o 50kg mene nez ego (to si muzu honit na 400kg stroji, ktery je na takove veci proste naprosto nevhodny)
Tvoje reakce tady presne odpovida tomu co jsi predvadel ve foru o ADV 350 samotnem, kdy ses tam porad snazil nabulikovat, ze to je jen oplastovana Fabia Scout a ze obracena vidlice, vetsi zdvihy a lepsi perovani z toho nedelaji lepsi skutr nez ostatni. Plus to jak ses porad stacel k tomu, ze to neni zadne enduro/adventure, i kdyz ti ostatni jasne rikali, ze to nikdo netvrdi. Budi to dojem, ze ty sis poridil X-Adv a aby sis to ospravedlnil, tak kdokoliv kdo nic takoveho nepotrebuje, tak je proste imbecil co nicemu nerozumi.
Protoze mozna sis toho ani nevsiml a nebo az moc das na kecy novinaru a nesmyslnych recenzi v moto magazinech, ale sam vyrobce o tom nemluvi jako o nejakem enduro skutru
Ale o crossoveru s dobrodruznym duchem pro mestsky styl a ted cituji doslova - je zkonstruovany tak, aby si poradil s dalnici, mestskymi ulicemi i nezpevnenymi cestami. Urcite sis vsiml, ze o terenu tam neni ani slovo a ze i ty nezpevnene cesty jsou az posledni recene, tedy ze je sice zvladne, ale neni pro to primarne urcen
, stejne jako prekonavani prekazek zminovane jinde je minen maximalne patnik.