[quote="ecop"]Včera jsem byl v Dirtbikes Hlučín.
Byl tam Down 400 a nějaká 360.
No po pravdě jen na stojanu jsem zkoušel a fakt toho místa není moc.
Jen tak jsem vlezl i na Aprilia SR GT 125 na to že je to malý skútr to nebylo špatné.
No budu zkoušet dál.[/quote]
Mel sis sednout na Vespu GTS 300 (125) (ale i Primavera/Sprint) a mel by jsi referenci co to znamena mit na skutru dostatek mista pro dlouhana. Taky je to reference pro designery jak ma vypadat skutr a co ma mit a kde.
Problem pokud nejsi okolo 175cm je ten, ze delaji vyrobci radoby maxi skutry, ktere jen vypadaji jako maxi a zvenku maxi jsou, ale po usednuti na ne zjistis, ze to jsou silene prcky a bud maji nizko riditka nebo maji nesmyslne plasty smerovane ke kolenum aby to vypadalo ostre a rychle a nebo jsou to totalni pitomci jako u Yamahy, kdy kabely brzdove kapaliny vedou primo kolmo dolu az pod riditka a nemas pak misto na kolena. Mozna to vymyslel ten samy "talent" co u Forzy 350 ovladac na telefon......
Mel sis tam sednout na Voge SR4 Max 350, ten by jsi mel v pohode. Je to stejne jak BMW C400 GT, taky se to vyrabi ve stejne fabrice, jen to je o nejakych 75 tis. levnejsi. Taky by ti urcite sednul Peugeot Django, ale ten se dela jen ve 125 (i ve 150, ale ne nasem trhu nebo lepe receno dovozce to privezt nechce).
Aprilia SR GT se dela i ve 200, ale rikam ti to na rovinu, na tenhle stroj zapomen. Absolutne to nezvlada nase cesty, je to tvrde, na dorazy to chodi a uplne zdechle to je, obzvlaste ta 125.
Piaggio Beverly ti taky nebude sedet, protoze sedacka je moc kratka, operka moc siroka (leda by jsi ji musel uplne vytahnout), podvozek otresny, bezklic naladovy jak zenska v prechodu, v zrcatkach neni moc videt a plexi je nenastavitelne a pri nasi vysce to schytavas a turbulence a hluk jsou nic moc, motoricky je ale fajn.
Z Kymco by ti mozna sedel XCiting 400, ale ten tam neni ted a nebo ten co jsem tu daval, ale bohuzel u nas a ani na Slovensku se neprodava a v Polsku taky ne, takze si ho ani nedovezes. Prodava se jen v Nemecku nebo treba Recko, ale jestli se to vyplati uz je pak jina no.
Sym Maxsym 400 se ty mozna vlezes, ale budes stisteny. Vice mista bude na Cruisym a Alfa 300. Jejich TL508 je taky nic moc, ale to hlavne kvuli tomu, ze to ma zbytecne nizko riditika
-- 19 kvě 2023, 13:17 --
[quote="Dano"]no toto,fakt existuje ešte jeden maxík z rovnou podlahou aj šikmými nášlapmi-bol som si skoro istý,že takto to má len Sym Joiride 300-nerozumiem,prečo ho nemá dovozca Kymco na SK ani v CZ v ponuke,to si fakt myslia,že o takúto koncepciu nie je záujem
?
aj ceny toho KYMCO X TOWN CT300 je podobná,určite by sa predával dobre za 4700 eur-má síce oproti môjmu Sym menšie kolesá a trochu slabší motor,ale ak tam je viac miesta,stálo by to za úvahu ...
akú používajú dovozcovia logiku,to by som rád vedel
[/quote]
Nevim jak SK, ale tady ano, jak jsem mluvil s Nevima uz kdysi kvuli necemu podobnemu, tak to tady nechteji vozit, ze se to lidem nelibi ta rovna podlaha. Logika jak noha no
Ale jak rikam v Nemecku se prodava.