Přesně, kW udávané v TP a v technických datech je výkon motoru a nikoli výkon mezi kolem a vozovkou, ten vám změří na brzdě a proto se stává ten zázrak, že i když motor zůstane stejný, tak se po úpravách variátoru a spojky docílí na zadním kole vyššího výkonu i když výkon samotného motoru se tím logicky změnit nemohl
Ještě má taky na celkový pocit z jízdy velký vliv výkonová křivka, motory, které mají už hodně výkonu od nižších otáček se zdají pocitově výkonnější, protože máte porci výkonu mnohem dříve, než u motorů, které je mají až u vršku i když tam pak mají těch kW více a to se taky dost projeví i na akceleraci, kdy se jeden motor sbírá z nižších otáček rychleji, než jiný a na variátoru si nepodřadíte, když potřebujete, je to nastavené na nějaký kompromis a je pak na každém kdo co preferuje, zda radši pobublávání při nižších otáčkách s menším výkonem nebo živější vyšší otáčky s vyšším výkonem a může si převodové ústroji naladit na své preference, výrobce jde vždy do kompromisu někdy více na tu nebo onu stranu.