Dobrý deň skútristi
Keď to tu tak čítam, normálne začínam mať výčitky svedomia, že som radšej nekúpil tú Forzu 350tku, zdá sa to byť takmer dokonalý technický počin
Ale dizajn nepustil, čo už narobím. Niekto je na čierne, niekto zasa na blondíny
Ale teraz vážne: ako to tu tak čítam, asi budem musieť poprosiť niekoho skúseného z Vás, keď sa stretneme a pôjdeme sa previezť po mojom zábehu, aby tie vibrácie môjho skútra zodpovedne posúdil skúšobnou jazdou. Či to naozaj nie je nejaký od výroby vadný kus, mne sa to totiž aj počas jazdy zdá byť dosť citeľné. S CBR 600F to samozrejme neporovnávam, je mi jasné že hladkosť chodu u štvorvalca nie je porovnateľná s jednovalcom, uviedol som to iba ako príklad toho, čo mi pomohlo okamžite si uvedomiť ten rozdiel.
Uvidíme po 1000 km a výmene zábehového oleja, ale ak sa to nezlepší, stálo by to za vyskúšanie niekomu z Vás?
-- 04 kvě 2021, 12:38 --
Test mincou sa mi nezdá byť dostatočne objektívny, respektíve bez väčšej výpovednej hodnoty. Ak teda vychádzame z faktu, že konštrukčne je prejav každého motoru odlišný a nemusí to nutne znamenať, že je daný motor pokazený alebo nevydarený. Nehovoriac o tom, že v servise som videl osem alebo desať valce ktoré išli bez dvoch valcov a minca napriek tomu stála na hrane......
Taktiež si pamätám, ešte ako začínajúci motorkár som sa stretol z kolegom ktorý mal myslím Ducati 996 a keď to naštartoval na voľnobeh vedľa mojej CBR 600F, ten podotýkam skoro nový motor znel tak, ako keby mal vôľu v piestnom čape. Na moju uštipačnú poznámku o aktuálnej hladine motorového oleja v jeho Ducati zareagoval podobne uštipačne: ideme sa previezť? potom ti budú zuby tak klepať, že už žiadny piestny čap počuť nebudeš....