p@t píše:Ještě bych dodal, že největší problém s CVT mají ti, co B650 nemají.
Přesně
Lépe bych to nenapsal.
Já jsem taky řešil co dál, když jsem B400 prodal. O B650 jsem to tady pročetl snad 5x. A popravdě jsem taky znejistěl.
Projel jsem se na motorkách od BMW, HD,Hondě, ale ... Už bylo rozhodnuto- BMW, ale následně jízda na B650 a ...
Když ti řekne kluk (pán co 40 let jezdí na BMW) že pokud sednu na B650 tak už nic jiného chtít nebudu.
Tento pán je u nás na okrese uznávaný profík na moto a věř, že mi to hodně pomohlo při rozhodování.
Taky mi popisoval, kde a co se sere u BMW, kolik to stojí, v jakém nájezdu, jak se to projevuje.
Dělá to tady na mě dojem, že každý si tady chrání tu svoji značku, kterou zrovna jezdí.
Opravdu se budeš muset rozhodnout sám, do čeho půjdeš.
Je tady spousta kluků, kteří mají skůtra (BMW, Honda, Suzuki,...) rozdělaného na prvočísla a jsou ochotni pomoct při problému, což je super.
Jisté je pouze to, že si tím musí projít každý sám