Rozhodování to není jednoduché (Forza 350 vs. X-Max 400), ale píšeš, že budeš jezdit většinou sám - v tom případě bych se přikláněl k Hondě. Přece jen větší zadní kolo (lepší chování na nerovnostech), výšku plexi za jízdy taky průběžně měním, bezklíč včetně kufru, nižší spotřeba i cena pojistky - to jsou jasné výhody. Právě mezi 300-400 ccm se pojistné (aspoň v ČR) láme, takže ten nárůst je tam mnohem citelnější.
Na druhou stranu na X-Maxu 400 jsem se měl možnost svézt cca 60 km a jednou věcí, kterou si pamatuji dodnes byl úžasný zátah motoru a nekončící zrychlení (jasně T-Max je ještě dál, taky jsem ho vyzkoušel, ale teď řešíme o 400ky). V jednom je to opravdu opojné a pocit větší jistoty při zrychlení do kopce nebo potřebě rychlého předjetí auta je skvělý. Na Forze (mám jen 300) se i při sólo jízdě dostávám při předjíždění aut mnohem dřív na výkonový limit. Do určitého momentu je zrychlení a zátah výborný, ale od nějakých 90-100 km/h už to je na X-Maxu 400 jiná liga. A pokud pojede člověk víc naložený nebo ve dvou, bude to platit dvojnásob.