02 úno 2021, 12:34
kerim7 píše:Co třeba podsedlový prostor a jak to bude vypadat s kufrem? Mě oslovuje Forza 75O, ale ty prachy... Je pěkná a barvu bych si taky vybral. Nemusím ty šedé, černé matné apod. Moto má být vidět.
Garrett píše:A nad Kymcem AK550 jsi neuvažoval? Taky velmi rychlý maxík
Gandalf píše:Upřímně řečeno, sám bych volil "kompromisní" Forzu 750, byť osobně vnímám mínusy menší podsedlový prostor, pevné plexi a řetěz. Ale top case doplňuji automaticky, řetěz je o zvyku a plexi by šlo možná vyladit, pokud bude dostupná druhovýroba nebo vhodný deflektor. Kdyby T-Max, tak jedině do Hustopečí, což je trochu z ruky.
I tak bych ale aspoň zkusil dát šanci i mimo Japonsko - AK 550. Poměrně slušně jezdí i X-Max 400 nebo Xciting 400, byť to nejsou dvouválce a každý mé své +/-. K Maxsymu TL 500 není ještě moc zkušeností a řetěz i méně místa pod sedlem je tam bohužel taky. BMW 400 GT jsi asi taky vyřadil z konkrétních důvodů.
02 úno 2021, 15:24
02 úno 2021, 16:46
02 úno 2021, 18:42
02 úno 2021, 18:47
02 úno 2021, 19:18
16 úno 2021, 10:21
16 úno 2021, 14:12
16 úno 2021, 23:57
17 úno 2021, 07:41
17 úno 2021, 09:14
17 úno 2021, 11:00
goes píše:Upřímně přemýšlím proč si kupovat to NC proti větším skutrum. Co přinese více proti Forze/XADV dle mého nic, krom toho, že se tomu říká motorka a ne skutr apod. navíc se na to ani neposkládám, přijdu o prakčinost prostoru pod sedlem apod. mi je upřímně jedno zda se tomu co mám říká motorka nebo skutru, pro mne to musí mít soubor vlastností. Měl jsem motorky, skutry a prostě motorka mi nepřináší žádný benefit, spíše jen zhoršení ve všem a že nepotřebuji malý lehký stroj je dáno tím, že netrávím život na něm až tolik v mega centru města, abych ocenil tyto vlastnosti.
17 úno 2021, 14:45
HonzaR píše:Já bych NC nezatracoval, když jsem před lety zvažoval Integru, měl jsem v sázce i NC750X s DCT. Bylo za míň peněz (cca -30), prostor v "nádrži" větší, než Integra, líp se mi na tom sedělo, než na Integře (nohy pod sebou). Chyběl mi hlavní stojan, kapotáž na nohy. Rozhodlo, že mi na Integru udělali pěknou cenovku
keto píše:goes píše:Upřímně přemýšlím proč si kupovat to NC proti větším skutrum. Co přinese více proti Forze/XADV dle mého nic, krom toho, že se tomu říká motorka a ne skutr apod. navíc se na to ani neposkládám, přijdu o prakčinost prostoru pod sedlem apod. mi je upřímně jedno zda se tomu co mám říká motorka nebo skutru, pro mne to musí mít soubor vlastností. Měl jsem motorky, skutry a prostě motorka mi nepřináší žádný benefit, spíše jen zhoršení ve všem a že nepotřebuji malý lehký stroj je dáno tím, že netrávím život na něm až tolik v mega centru města, abych ocenil tyto vlastnosti.
Já jsem NC kupoval za 149 000 Kč což bylo proti Integře v té době výrazně méně a Integra mne neoslovila ani vzhledem ani ergonomií posedu a ten prostor pod sedlem byl menší, než prostor ve fake nádrži NCéčka a v neposlední řadě se s tím dá jezdit ve stupačkách a NCéčko s třemi kufry prostě vypadalo lépe:wink: Dnes je doba jiná a i ceny i výběr je jiný a u mne se změnily už i požadavky Takže je každého věc, kde má své priority, kdyby se ty velké skútry neprodávaly, tak by se nevyráběly ale vzhledem k motorkám a menším skútrům jsou ty prodeje malé a proto i ten výběr není tak velký.
06 dub 2021, 15:32
06 dub 2021, 15:45