kerim7 píše:Co třeba podsedlový prostor a jak to bude vypadat s kufrem? Mě oslovuje Forza 75O, ale ty prachy... Je pěkná a barvu bych si taky vybral. Nemusím ty šedé, černé matné apod. Moto má být vidět.
Podsedlovy prostor maji vsechni tri v podstate stejny. na jednu helmu no...
-- 02 úno 2021, 11:34 --
Garrett píše:A nad Kymcem AK550 jsi neuvažoval? Taky velmi rychlý maxík
To jsem opravdu neuvazoval. Nema vybavu, nema vykon, ma hmotnost a nicim mne neoslovuje. A ani SYM600
-- 02 úno 2021, 11:38 --
Gandalf píše:Upřímně řečeno, sám bych volil "kompromisní" Forzu 750, byť osobně vnímám mínusy menší podsedlový prostor, pevné plexi a řetěz. Ale top case doplňuji automaticky, řetěz je o zvyku a plexi by šlo možná vyladit, pokud bude dostupná druhovýroba nebo vhodný deflektor. Kdyby T-Max, tak jedině do Hustopečí, což je trochu z ruky.
I tak bych ale aspoň zkusil dát šanci i mimo Japonsko - AK 550. Poměrně slušně jezdí i X-Max 400 nebo Xciting 400, byť to nejsou dvouválce a každý mé své +/-. K Maxsymu TL 500 není ještě moc zkušeností a řetěz i méně místa pod sedlem je tam bohužel taky. BMW 400 GT jsi asi taky vyřadil z konkrétních důvodů.
Uprimne 400 ccm skutry proti soucasnemu nebudou zadny posun, xmaxe jsem zkousel a ano jede to nepatrne lepe, ale ne tolik, abych prodal ani ne rocni forzu 300 a koupil si ctyrkilo. Jo byt forza 500 v designu a velikosti male 300 tak mam jasno.
A jinak Kymco jsem jezdil a proste to mi nesedlo asi vubec nicim. Uz jen ten displej apod. neni to spatny stroj, ale ne asi vylozene pro mne.