minicooper:
Řeknu to asi tak. B400 K8 jsem jezdil cca 1 rok. a je to super motorka, ale 650 je opravdu úplně jinde.
Nepíšu to proto, že ho mám, ale protože jsem na obou pár km najel a můžu srovnávat.
Třeba 400 se kroutí jak had to a mi vadilo hodně. Zase je vhodnější do města. 650 má CVT, ano je to možná slabá stránka, ale posrat se může vše na všech motorkách. Je to prostě o náhodě. Možná se ti zdá, že 650 je poruchová, ale určitě je to tím, že ji má spousta lidí a mají spoustu najeto a hlavně se to tady řeší. Což je super.
B650 se prostě tím, že má CVT chová jak motorka a s tím spojené jízdní vlastnosti- myslím třeba brždění motorem atd..
Můj názor je takovej, že pokud by se nestáčely KM a dělalo se vše jak má podle manuálu tak to prostě musí fungovat.
Já jsem raději nějakou kačku přidal a šel jsem do CZ původu, serviska atd.. To samo není zárukou, že se něco nemůže podělat, ale vnitřně mám lepší pocit
Dávám Burákovi maximum co můžu, ale zase od něho max očekávám.
Na druhou stranu jsem rád, že nejsem sám takový magor co střídá motorky (skůtry).
Aktuálně pokukuji po R1200RT tak jak před rokem po B650.
Je zvláštní, že spousta lidí co znám a BMW jezdí mě od toho zrazuje a tvrdí, že se stejně vrátím na nějakého maxíka.
Nakonec pár takových lidí je dokonce tady ve fóru.
Nic to jsem trochu jinde, ale opravdu se svez a potom se rozhodni podle toho jak to ty cítíš.