hlinik11: Když vezmu v potaz Tvé požadavky:
líbí se mi něco ve stylu SW400T,FJS 400 Silver wing,Piaggio x evo 400,jiné značky ..., jde mi o to abych se s nim moc nepral ke své výšce,malá spotřeba,držák ,pohodlí,ochrana před větrem,aby měl jemný chod,uložný prostor,jizdní vlastnosti bydlím na vesnici tak spíš jízda po okrskách ..vlastně všechny motorky co jsem za celý život vlastnil byli japonci i když třeba cbf nebo transalp se vyrábí v itálii ...Tak mi z toho vychází právě to SW400T (FJS400). Splňuje v podstatě vše co požaduješ možná s výjimkou toho "neprání se". SW je pro manipulaci na místě těžké, otázka je jak jsou na tom v této kubatůře ostatní adepti. Nepíšeš jaké Japonce jsi sedlal, ale za sebe si nemohu na Hondu v nejmenším stěžovat. Mám třetí skutr od Hondy a doposud jediná závada byla prasklá žárovka. Jinak běžný servis. Za 70 tis. se dá sehnat parádní stroj, třeba může být i starší, ale pokud o něj bylo pečováno není se čeho bát. Jen je třeba dobře vybírat, dát tomu čas a nečapnout první kus co se namane.
Ale abych jen nechválil:
1) na hmotnost SW je potřeba si zvyknout a při manipulaci kdy na něm nesedíš jednat opatrně. Stejně tak spolujezdec sedící o něco výš než řidič poměrně výrazně ovlivňuje ovládání při popojíždění nebo při manévrování v minimální rychlosti. To vše samozřejmě po rozjetí zmizí.
2) odemykání sedla samostatným zámkem klíčkem zapalování - když pominu "obstarožnost" tohodle řešení a riziko zlomení klíčku pokud zůstane v zámku, tak není nic lepšího než když je stroj nastartovaný a připravený k jízdě a "baťůžek" si vzpomene, že si chtěla dát ještě mikinu pod sedlo
3) stejně tak odemykání nádrže stejným klíčkem jako je zapalování. Nevím jak ostatní majitelé SW, ale já si vždy dávám pozor kam víčko s klíčkem při tankování odkládám aby mi náhodou nespadlo a klíček se nezlomil.
4) jednoduchý display - zobrazuje v podstatě jen hodiny, spotřebu (l/100km nebo km/l), TRIP1, TRIP2 a ODO. Hodil by se např. teploměr okolního vzduchu, doba jízdy, dojezd a pod.