Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
24 dub 2018, 18:41
A 1 kw spravi nejaky rozdiel?
-- 24 dub 2018, 18:42 --
24 dub 2018, 18:50
No, budeš se divit , ale u 125 ccm i ten 1kW udělá hodně.
PS.: V tvém příspěvku číchám, čichám ... vždyť to znáte
A k tématu: Teď tu maníkovi budeme 15 stránek radit co si má koupit ... nakonec si koupí něco z Auto Kelly s odůvodněním že mu to vlastně stačí.
Takže to přestávám sledovat a těch 14 dní budu jezdit nebo dělat něco užitečného
24 dub 2018, 19:28
Honda ma 8,6kw tak ze o 2kw viac a spotrebu 2l vs 4litre to co si si vybral ty. Tak si to prepocitaj kedy sa ti peniazky vratia ak kupis hondu. Menej zerie,lepsie ide.
Maj sa Kocur
24 dub 2018, 20:03
Myslis hondu vision 110? Len ta stoji nova 2100 e a ja chcem novu moto ne jazdenu
24 dub 2018, 20:45
Bostav píše:Takže to přestávám sledovat a těch 14 dní budu jezdit nebo dělat něco užitečného
Ja to vonkoncom nesledujem bo ma to absolútne vonkoncom nezaujima, niekomu radiť okolo podpriemernych šuntov je tak zbytočne ako je hadzanie hrachu o stenu.
24 dub 2018, 21:11
Tady jsou všechny rady marný. Je to tu napsaný 1000x a psát to po tisícíprvý je opravdu nošení suchého prádla na půdu.
Ať si každý koupí to, kam ho srdce táhne....
24 dub 2018, 21:18
Už nějaký čas se snažím do těchto diskuzí nevstupovat, ale nevydržel jsem. Mám z toho pocit, že dotyčný už se rozhodl a čeká na někoho kdo mu výběr posvětí. Měl jsem Kentoyu a TGB v 50 ccm, pro většinu je to obě čína, ale rozdíl byl obrovský, v kvalitě zpracování a dostupnosti náhradních dílů. Zkušenost z Kentoyou tragická. Šroubky, pneumatiky a další věci hrozné. I na foru je článek, kde si při recenzi Keeway stěžují na pneu a zpracování. Ano je levnější,ale připočtu dvě nové pneumatiky (chci jezdit i na mokru) a výměna a ono je to hned 2500,- navíc. Zázemí a servis ano, nový mám záruku, ale co za dva roky až skončí. Dost servisů nemá zájem spravovat tyto stroje. Ale Japonce, Itala i Kymco nebude problém (SYM zřejmě také nemám zkušenost). Je to o prioritách pokud najezdí dotyčný pár km ročně a je trochu šikovný si něco udělat sám, účel nejspíš tyto stroje splní. Ale má zkušenost lehce ojetá značka strčí do kapsy zatím ještě všechny čínské stroje i nové. Kymco za poslední roky udělalo obrovský krok vpřed a jejich stroje jsou velmi dobré. Samozřejmě mají levnější modely, ale ne na úkor kvality spíš na detailech (velikost kol,výkon motoru atd), ale také mají AK což je dnes top skútr. Pokud chceš skútr za 1200 euro nový musíš si koupit čínu a nečekej, že ti to tady bude většina lidí chválit. Protože dost z nás už si tou to zkušeností prošla. Zvaž si priority, kolik plánuješ jezdit, jak moc věcí si po záruce dokážeš opravit. Věř že naše "rady" jsou nejen dobře myšlené ale zároveň plné osobních zkušeností. Ale rozhodnutí je jen na tobě, tvé peníze, tvůj výběr. P.S. omluvám se trochu jsem se rozepsal
24 dub 2018, 21:52
Dle SZ diskuse s gunpowder snad inklinuje ke staršímu modelu Kymco Agility (přední i zadní kolo 16" ?) v doprodeji 1800 Eur (45 tis. Kč)
18 čer 2018, 21:29
Jestli mohu poradit já tak si kup Yuki Fairy nebo toho nového Matrixe. Mám obojí Matrixe tedy starší verzi ten není opravdu moc spolehlivý ale až po předělání na 80 ccm byl dlouho problém s volnoběžnýma otáčkama ale Yuki Fairy naprosto spolehlivé mám ji už nělolik let najeto 10500 km a v naprostém pořádku pouze výměna podtlakových hadiček ale to každý dobrý prodejce či servis udělá automaticky rovnou při prodeji pokud už tedy do těch nových nedávají hadičky kvalitnější. Servis je rovněž zajištěn a velice dobrý, náhradní díly taktéž a za hubičku. Toť můj názor a zkušenosti.
19 čer 2018, 11:42
Alda 1965 - šetři síly.
Vlákno je "mrtvé" 2 měsíce a tazatel byl na fóru naposled 28.dubna, takže to buď vyřešil, nebo vzdal
06 črc 2018, 12:13
Ahoj lidi...tak jsem už 14 dnů majitelem Číňana.. MAXON Blade 125ccm..... akorád mám jeden problém prakticky od začátku..... jezdí dobře...akorád každou chvíli mi před stratem se nerozsvítí kontrolka motoru (jinak elektrika funguje).. motor točí a nic....včera jsem chtěl nastartovat a nic.... točí točí...světla vše funguje ale nechytne. Nerozsvítí se ta kontrolka motoru. nemluvím o tom že hned na začátku kdy jsem zjistil že po první jízdě je uplně mrtvej tak jsem musel obalit izolačkou konce pojistek pááč ten plíšek nepružnej (a pojistka si tam jen tak běhala) co tam dali tak by se za něj styděl i náš Vietnamec na tržnici. Nemáte taky někdo tedy zkušenost s tou kontrolkou...nějakej špatnej kontakt někde???? Dííky za info
06 črc 2018, 15:26
Tento příspěvek již byl smazán
kým
JardaB v 06 črc 2018, 15:26.
Důvod: zbytečný příspěvek
08 črc 2018, 10:01
Note8
08 črc 2018, 10:30
nechápu taky důvod toho červeného tlačítka co vypíná tu elektriku...???
08 črc 2018, 10:50
Červené tlačítko je chcípák, takže nemusíš při každém zastavení sahat po klíčku a pořád s ním otáčet. Takto jen zmáčkneš tlačítko a motor zhasne. Pak opět zmáčkeš/přepneš do původní polohy a nastartuješ. Šetříš spínací skříňku, klíček se opakovaným pohybem neopotřebovává (jeho "zuby") a taky nemusíš šahat dolů ke spínačce, když zastavíš a zaparkuješ, tlačítko je hned po ruce.