Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
16 led 2012, 22:36
este drobnost zevraj aprilia sr 50 r factory je vstrekovanie a sr50 je karburator? ak ano tak ktoru odporucite?
16 led 2012, 23:38
Je to stejnej motor jako v Runneru,takže viz. co jsem psal o Purejet.....
17 led 2012, 17:30
ok a uy fakt posledna otazka vybral som si apriliu factory vzhladom na to ze ju chcem mat bez tuningu. a chcem sa spytat ze preco tam u nej nesvietia obe svetla, da sa to nejako v servise nastavi
t? pretoze kamos co ma skutra tak mnu nesvietilo lave svetlo a policajti mu dali pokutu
. ze musia svietit obe
17 led 2012, 17:59
nevím jak u vás, ale u nás stačí jedno světlo.
17 led 2012, 18:28
zalezi na typz skutru. Vetsine sviti jen jedno svetlo a druhe je jako dalkove, u Versity sviti obe a ve svetlech jsou H4 zarovky i na dalkove
ale s tou pokutou mi to prijde jako nesmysl
17 led 2012, 18:35
každé světlo které je namontované musí svítit jinak muže bejt pokuta.A platí to i třebas u předních mlhovek nemusíš je mít pokud ale máš musí svítit.Samozřejmě pokud to druhé světlo je dálkové musí svítit jen jak zapneš ty dálkové
17 led 2012, 19:04
Tak tak je mozny ze mu nesvitilo dalkovy a nebo z nej udelaly akorat blbce.
17 led 2012, 19:12
nesvietilo lave svetlo
Jestli jel na klopené,tak by mu levé mělo svítit.
17 led 2012, 19:16
Takze mel jet na dalkovy? To asi ne.
17 led 2012, 19:35
ok asi ho oklamali, ale odporucili by ste mi viac apriliu s karburatorom ci so vstrekovanim ked tam nechcem nic upravovat ani tunit, iba seriovka. a asi novu
17 led 2012, 19:41
Tak jestli novou a nechtel by jsi tunit tak jedine strikacku. Jezdi to za dva litry na sto a jede jako z praku.
17 led 2012, 20:34
Ale neoklamali,jestli máš zvlášť dálkové a klopené,pravé je dálkové,levé klopené.
Jestli máš dvě klopené,levé ti musí svítit jinak dostaneš pokutu.
17 led 2012, 20:39
Takže ze skútru za 30k najednou chceš kupovat novou za 65k ? Docela zásadní změna,určitě se dají sehnat Factorky i kolem 30 tisíc....
http://www.tipmoto.com/hledat.php?keywo ... nkovani=30
17 led 2012, 20:45
tak ja by som aj bral ojazdenu len som cital ze faktorka co je vstrekovanie tak nie je dobre kupovat ojazdenu. a tato mi ju pojde kupit az v juni. keby niekto somnou ide taky co sa rozumie (lebo asi do ceska pojdem) a pozre na nu ci je dobra tak by som bral aj ojazdenu, len neviem ci sa tu niekto najde
17 led 2012, 21:10
Purejet je už docela spolehlivej system vstřikování a tam neni moc čeho se bát. Dřívější Ditech byl o dost více poruchovější a tam je opatrnost na místě. Kamarád z Budějek ji má a najeto má už několik desítek tisíc km a víceméně bez problému. Pravidelně sem jezdí do Plzně a zůčastňuje se spanilé jízdy při zahájení sezony a to jezdí ve dvou i s přítelkyní ))) Takže za ten den si na 50 ccm ve dvou dá nějakejch 400 - 500 km....docela odvážlivec ))) Je to jedna z nejvýkonějších 50 ccm v serii a jak rychlostí tak spotřebou je to dneska TOP co se dá koupit. Maximálně bych vyměnil variátor,ten hezky vyhladí průběh výkonu kterej se bude pohybovat cca kolem 5-5,5 PS.