klif píše:No keď Ťa už tzv. "značkári" prehovorili na značkový stroj, a rozhodol si sa pre gileru tak počítaj s drahými náhradnými dielmi aj to nie vždy dostupnými. Ja by som zobral keď sa už chceš silou mocou držať značky nejaké dvojtaktné Kymco aj nové, to by si mal akýsi kompromis. Záruka je záruka, tú ničím nenahradíš...
Můžeš dát příklad co je pro značkové skútry,třeba zrovna toho Runnera tak drahý ? A hlavně jaké díly na nejrozšířenější motory Piaggio nesežene ?? To by mě docela zajímalo.....
Spotřební materiál jako filtr,válečky,olej,svíčky atd. stojí stejně do číny jako do značky a jedinej rozdíl je v tom,že se značkovym možná ani nikdy nepojede do toho servisu,pokud si bude umět tyhle základní věci vyměnit a naladit sám. Jinak je to všechno stejný a i kdyby tohle nezvládnul tak princip je stejnej a třeba s výměnou válečků nemusí jezdit do značkovýho servisu,ale udělaj to snad v každym motoservisu a cena bude uplně stejná,ať už je to čína nebo značkovej stroj.
Kymco je fajn,ale pořád je to vzducháč a nikdy nepojede tak jako ta Gilera a další potenciál je tak třetinovej......
Vyber něco co má motor Minarelli a nebo Piaggio s vodním chlazením a budeš spokojenej. Seženeš na ně vše,jak nové tak použité a jsou to nejvýkonější a nejspolehlivější 50 ccm motory s potenciálem pro to,až tě přestane bavit jezdit 80 km/h.....
Jak už se psalo,km ani rok nehrajou moc velkou roli,chce to omrknout a projet konkretní kus,ale skútr z roku 2008 s pár tisícema pokud nebyl bouranej je myslim uplně bez problemu.