Někdo tady vytýkal, že se tazatelka ptala na konkrétní skůtr a všichni tady pomlouvaj číský skůtry všeobecně - takže napíšu zkušenost s touto konkrétní značkou. Můj první skůtr byl Motorro Caesar 50. Kupoval jsem ho sice jako ojetinu, ale byl 3 měsíce starej, takže ještě v záruce a měl najeto necelý 4000km. Vždycky, když jsem na tom někam jel a pak jsem přijel domů, tak někde něco chybělo - plasty toho "skůtra" byly sešroubovaný plastovejma šroubama - ano, opravdu šroubama z umělý hmoty. Když jsem chtěl ty umělý šrouby preventivně podotahovat, tak jsem šroub buď ukroutil, nebo jsem ho nedotách dostatečně, takže se dál povoloval a skůtr se mě tak dál rozpadal pod prdelí. Většinou se teda ztácely jenom šrouby samotný - že bych ztratil kus plastu, to se mě stalo jenom jednou a toho jsem si všimnul a sebral jsem ho. Pak taky praskla konstrukce rámu, na který držel hlavní stojan a stojan upad. Na bočním to pořádně nestálo, protože byl uplně naho.no konstrukčně řešenej - nezaklapnul se dostatečně do protisměru jízdy a skůtr měl tendenci z něj padat. Stál na něm jedině, když stál skůtr prdelí z kopce, což všude nejde - třeba před obchoďákama je všude většinou rovina. Taky začal kapat olej z airboxu. Když jsem chtěl uplatnit záruku, tak mě bylo řečeno, že kapající olej je normální - mám prej bejt rád, že to dobře maže, hlavní stojan upad, protože jsem se na tom prej houpal, jinak že by neprasknul, když jsem oponoval, že jsem se na tom nehoupal, tak se na tom prý houpal, někdo jinej. Na bočním stojanu to prej stojí takhle blbě normálně, protože bočák je jenom "nouzovka" - mám parkovat prdelí z kopce, že to na nem pak stojí líp. Co se týče podvozku a brzd, bylo to jako jet na koze - tvrdý, uskákaný, špatně tlumící nerovnosti. Brzdy na ho.no - k zabrždění byla nutná hrozně velká ovládací síla. Gumy za sucha a tepla jakš takš použitelný, za chladu nic moc a za mokra vyloženě nebezpečný. Nakonec jsem ten krám po najetí cca 500km znechuceně prodal. O tom, že to motorově jelo uplně naho.no a jednou mě předjel chlap v drezu na silničním kole a v kopci mě předjížděli babety se zmiňovat nebudu - měl jsem jinou motorizaci, než chceš kupovat Ty.
Takže za mě můžu doporučit následující - nekupuj proboha takovej šrot! S rozpočtem 30000kč pořídíš značkovej SPOLEHLIVEJ stroj v týhle kubatuře. Kup něco za 20-25 tisíc a nech si hned udělat za zbylý peníze nějakej základní servis, kontrolu a případně výměnu opotřebenejch dílů (variátor, válečky, řemen, oleje, brzdy) a ušetříš si spoustu nervů a starostí. Kor, když na tom budeš jezdit 30km denně - na značkovým skůtru se i úplně jinak jede - lepší podvozek, lepší brzdy, lepší ergonomie, pohodlí... a všechno.