Výběr čínského skútru - obecné téma

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Mr.Voza » 01 čer 2014, 20:41

Někdo tady vytýkal, že se tazatelka ptala na konkrétní skůtr a všichni tady pomlouvaj číský skůtry všeobecně - takže napíšu zkušenost s touto konkrétní značkou. Můj první skůtr byl Motorro Caesar 50. Kupoval jsem ho sice jako ojetinu, ale byl 3 měsíce starej, takže ještě v záruce a měl najeto necelý 4000km. Vždycky, když jsem na tom někam jel a pak jsem přijel domů, tak někde něco chybělo - plasty toho "skůtra" byly sešroubovaný plastovejma šroubama - ano, opravdu šroubama z umělý hmoty. Když jsem chtěl ty umělý šrouby preventivně podotahovat, tak jsem šroub buď ukroutil, nebo jsem ho nedotách dostatečně, takže se dál povoloval a skůtr se mě tak dál rozpadal pod prdelí. Většinou se teda ztácely jenom šrouby samotný - že bych ztratil kus plastu, to se mě stalo jenom jednou a toho jsem si všimnul a sebral jsem ho. Pak taky praskla konstrukce rámu, na který držel hlavní stojan a stojan upad. Na bočním to pořádně nestálo, protože byl uplně naho.no konstrukčně řešenej - nezaklapnul se dostatečně do protisměru jízdy a skůtr měl tendenci z něj padat. Stál na něm jedině, když stál skůtr prdelí z kopce, což všude nejde - třeba před obchoďákama je všude většinou rovina. Taky začal kapat olej z airboxu. Když jsem chtěl uplatnit záruku, tak mě bylo řečeno, že kapající olej je normální - mám prej bejt rád, že to dobře maže, hlavní stojan upad, protože jsem se na tom prej houpal, jinak že by neprasknul, když jsem oponoval, že jsem se na tom nehoupal, tak se na tom prý houpal, někdo jinej. Na bočním stojanu to prej stojí takhle blbě normálně, protože bočák je jenom "nouzovka" - mám parkovat prdelí z kopce, že to na nem pak stojí líp. Co se týče podvozku a brzd, bylo to jako jet na koze - tvrdý, uskákaný, špatně tlumící nerovnosti. Brzdy na ho.no - k zabrždění byla nutná hrozně velká ovládací síla. Gumy za sucha a tepla jakš takš použitelný, za chladu nic moc a za mokra vyloženě nebezpečný. Nakonec jsem ten krám po najetí cca 500km znechuceně prodal. O tom, že to motorově jelo uplně naho.no a jednou mě předjel chlap v drezu na silničním kole a v kopci mě předjížděli babety se zmiňovat nebudu - měl jsem jinou motorizaci, než chceš kupovat Ty.

Takže za mě můžu doporučit následující - nekupuj proboha takovej šrot! S rozpočtem 30000kč pořídíš značkovej SPOLEHLIVEJ stroj v týhle kubatuře. Kup něco za 20-25 tisíc a nech si hned udělat za zbylý peníze nějakej základní servis, kontrolu a případně výměnu opotřebenejch dílů (variátor, válečky, řemen, oleje, brzdy) a ušetříš si spoustu nervů a starostí. Kor, když na tom budeš jezdit 30km denně - na značkovým skůtru se i úplně jinak jede - lepší podvozek, lepší brzdy, lepší ergonomie, pohodlí... a všechno.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Luc8ka » 01 čer 2014, 21:07

Díky za "pěkné" poznatky... :)

No.... a něco konkrétního ? :) Nevím přesně jaký typ :)
Uživatelský avatar
Luc8ka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 01 čer 2014, 12:03
Bydliště: vesnička u Jablonného nad Orlicí
Skútr / moto: Motorro Raptor 125

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod jackm » 01 čer 2014, 21:11

Honda, Yamaha, Kymco, těch bych se držel nejvíce.
Pak už je to jen na Tobě, jaký model se Ti bude líbit a bude cenově dostupný... Po prohlédnutí bude v dobrém stavu.
www.motoinzerce.cz
www.smoto.cz
www.tipmoto.cz
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod TUNER » 01 čer 2014, 22:16

Že by další kdo už je dopředu rozhodnutej a jen se zbytečně ptá.... ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Luc8ka » 02 čer 2014, 05:44

Spíš mě zajímají zkušenosti ostatních... Ale je fakt, že do něj asi půjdu... na špatný kus může člověk narazit i u značkových skútrů, tak třeba budu mít štěstí :-)
Uživatelský avatar
Luc8ka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 01 čer 2014, 12:03
Bydliště: vesnička u Jablonného nad Orlicí
Skútr / moto: Motorro Raptor 125

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Hasmann » 02 čer 2014, 07:57

Koukám Luci, že bydlíš v relativně kopcovitém terénu ikdyž nevím v jakém profilu budou nejčastější cesty do práce, ale s tou čínou ti držím palce... :D
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod TUNER » 02 čer 2014, 09:49

Doporučuji napřed zkušební jízdu,aby jsi věděla co tě čeká..... Ale ne jen kolečko kolem obchodu,nedejbože to koupit přes eshop s tím že ti to přivezou.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Hasmann » 02 čer 2014, 10:27

Doporučuji si ten stroj půjčit jak píše Tuner, projet si jednou či dvakrát danou trasu a potom dlouze popřemýšlet, jestli si tohle dokáže představit každý den... :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod kocur » 02 čer 2014, 10:40

No jo, nekupuj čínu! Ale kde sehnat Made in Japan? Ta kvalita hond, yamah, suzuk už není co bývala!
Koupil jsem si YUKInu za 18 tisíc Kč novou, najeto nyní přes 3000 km a jsem připraven to klidně každých pět let zopakovat.
Uživatelský avatar
kocur

100+
 
Reputace: -11
Příspěvky: 116
Registrován: 03 led 2014, 19:30
Skútr / moto: Yuki 125 Snake, TGB X-Motion 300 EFi

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Mr.Voza » 02 čer 2014, 14:36

Luc8ka píše:...na špatný kus může člověk narazit i u značkových skútrů, tak třeba budu mít štěstí :-)

Pravděpodobnost, že člověk narazí na špatnej kus u značkovýho skůtra = cca 10% v případě koupě ojetiny a cca 1% v případě koupě novýho stroje (a to ještě přeháním),
Pravděpodobnost, že člověk narazí na špatnej kus u čínskýho skůtra = cca 90% v případě koupě novýno stroje a cca 99% v případě koupě ojetiny.
:lol: :lol: :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Luc8ka » 02 čer 2014, 17:16

Do práce to mám 15 km... a je to relativně rovina... skútr budeme kupovat v kamenné prodejně, přes eshop by si to troufl jen blázen :D navíc to bude můj první stroj tohohle typu... chápu, že pánové od těch strojů očekávají víc, ale mně bude stačit, když nebudu úplný šnek a dostane mě to tak, kam potřebuju... :)
Uživatelský avatar
Luc8ka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 01 čer 2014, 12:03
Bydliště: vesnička u Jablonného nad Orlicí
Skútr / moto: Motorro Raptor 125

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Hasmann » 02 čer 2014, 17:21

Tak držím palce a sem tam napiš jak slouží... :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Mr.Voza » 02 čer 2014, 20:39

Luc8ka píše:...ale mně bude stačit, když nebudu úplný šnek a dostane mě to tak, kam potřebuju... :)

Budeš na tom uplnej šnek a tak kam potřebuješ Tě to možná ani nedostane :lol: :lol: :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Hasmann » 03 čer 2014, 00:08

Nebuď na ni takový drsný...Jen ať do toho jde...Pak si na srazu sedne na 125ku s 11kW a bude kroutit hlavou; -)

Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Motorro RT 125

Příspěvekod Remus2 » 09 čer 2014, 17:20

Uvažuji o stejném skůtru Motorro RT 125, koupila jsi ho nebo zatím ne?
Remus2

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 09 čer 2014, 17:01
Skútr / moto: Motorro Sony 50

PředchozíDalší

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků