od Mr.Voza » 11 kvě 2014, 14:22
L.Z: Jako tvrdit, že je čína dobrá, protože jsi našel inzerát, kde se prodává čína s 15000 a s 33000 km nájezdem, no nevim, no... dobře jeden čískej skůtr najel 33000km, druhej 15000km a dalších 10 čínskejch skůtrů se nedožilo třeba ani 20000km a dalších 10 ani 10000km. Mimochodem kvalitní značkovej skůtr týhle kubatury musí při dodržení servisních intervalů a trochu slušným zacházení vydržet s přehledem 80-100 tisíc Km. To žádná čína nikdy nenajede. Dej si na třeba na motoinzerci vyhledat skůtry 125ccm a porovnej si ty nájezdy:
Jenom namátkou - Baoitan 3000km, Yuki 10000km, Maxon 6400km, Kentoya 4800km, Wangye 8300km, Keeway 1200km, Locin 3085km,
a pak značkový - Piaggio Liberty 18500km, Piaggio Hexagon 33500km, Piaggio Vespa 19500km, Aprilia Leonardo 22500km, Piaggio Liberty 42000km, Yamaha Majesty 22000km, Gillery Runner 16000km a TOP-STAV (tohohle nájezdu se některý číny ani nedožijou, natož aby byly v TOP-stavu), Yamaha Maxster 22000km... A to ještě většina těch značkovejch má stočený km, když to sem někdo přitách z Itálie, takže v reálu maj najeto klidně 2x - 3x tolik...
ale udělej si obrázek o rozdílu kvality značkovýho a čínskýho skůtra sám... Ostatně tohle vlákno se jmenuje Ceasar 125 a o tomhle krámu jsem Ti svojí zkušenost napsal už na začátku tématu - tohle už by patřilo spíš do tématu o výběru skůtra nebo srovnání značek, takže už nebudu psát mimo téma a udělej si o tom obrázek sám - co si koupíš je jen a jen Tvoje volba a je jen na Tobě, jestli dáš na rady zkušenějších, kteří už si třeba nějakou tou čínou prošli a byly z ní nešťastný (jako já ve dvou případech - výše zmiňovanej Ceasar a pak ještě Kentoya, který se ve 2000km vysypaly ložiska v převodech) a pak stejně koupili nějakou značku.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP