karlos.28 a další:
Vážení pánové,vážené dámy,dovolte mi takový malý postřeh na padesátku Loncin Venus 4T.Jezdím na ní od 29.6.2011 a mám najeto bezmála 33.000km.Ano čtete dobře,33.000km!!!Nĕkdy je to zábava číst si ve skútr foru...Takže Milánkové jdeme na to
První "šok"který jsem musel protrpĕt byl pocit maximálního pohodlí(oproti legendárnímu pionýru ze 70.let )dále je faktem minimální spotřeba (při ekojízdĕ okolo 1,6l/100km)jinak bĕžnĕ 1,9-2,2l/100km a to i v tandemu.Max rychlost na rovinĕ 85km/hod.!!!(dá se ale přetočit z kopce na 97km/hod.má rada zní:nezkoušet!!)Jinak co se týče cestovního průměru okolo 65Km/hod v tandemu do 60km/h.Z Vlčkova do Olomouce tj.92km a s přítelkyní jsme tuto trasu ujeli přesnĕ za 90minut!!!to mluví za všechno.Nechtějte ale vidĕt píst a kroužky...Kamarád machr od aut a motorek mi donekonečna vyčítá to jak se k tomuto strojku mám chovat,třeba u Vsetína jsem předloni jel tak na 2 deci oleje (místo obvyklých 9dcl)a nebýt slicku...Jinak co se týče designu,jednoduchosti,spolehlivosti,brzd,manévrovatelnosti a hlavnĕ neuvĕřitelnĕ vysokému pomĕru výkonu a užitku z nĕj oproti zaje*aným variátorům,hovoří pro koupi Venuse navzdory křehkým plastům a systému tkzv.dodo naprosto doporučuji koupi motorky hlavnĕ pro ty jedince,kteří jsou zruční v technice a nebojí se experimentovat.Vím že jsme dobrodruzi,ale vidĕt přírodu a kochat se na cestách po ČR i po sousedních státech může být pro nĕkoho víc než letĕt po dálnici 200 a nic nevidĕt.