karlos.28 a další:
Neznam nic lepšího,než Venuse,od 29.6.2011jsem na nem zatim najezdil 32000km a budu stručný.Žádná jiná padesatka na nej proste nema.I s plnou záteží Loncin lehce předjede v kopcich pionýry pocínaje a piaggii konce.Ano je na nem sice spousty prace,hlavne bolest v podobe krehkych plastů a predrazenych nahradnich dilu-netroufam si ani tipovat kolik by smontovan z techto dilů musel stat..a to jeho cena byla pred 2,5 lety 19 900,-
Tragedie,ktera postihla Evropu jsou tkzv.variátory a jejich vynalezce znacka DAF..Dnesni padesatky typu Venuse,YUKI,Lifan,Kingway,Sukida-tedy 4-takt,4-kvalt,pohon retezem jsou rychlostnimi prumery od 55 do temer 70-ti,max.rychlost okolo 90km(rekord sice z kopce ale prece mam 97 km/h!!!!!)srovnatelne i s dvoudobou 125ČZ z 50-tých a 60-tých let.
Loncin Venus je motoricky velmi spolehlivý a úsporný motocykl,nikdy mne nenechal na holičkách,vzdy jsem pozdeji i s přítelkyní dojel do cíle a do prvního výbrusu je ještě hodne,hodne daleko,je ale potřeba dát si pozor na olej v motoru,pravidelně kontrolovat jeho hladinu a případně zavčas dolévat.Spotřeba benzínu je okolo 2l./100km,ale dá se jet i za 1,6l,což s variátory jezdíte za dvojnásobek ani nemluvě o servisu,kde jste každou chvíli,díky hloupé konstrukci variátorů u nichž jde 1/3 výkonu na zmar,čímž se zvedá spotřeba a klesá životnost motoru díky počtu nadbytečných otáček.Variátory´=totalita ve skůtrech,protože kvůli nim se přestali dovážet dobré 50-ti ccm motocykly s řazením,velkými 17-tipalcovými koly, nadherným designem a špičkovými jízdními vlastnostmi.Proč se stále prodávají nehezké a nepovedené betky,babety,v těchto 50-kách jsme se prakticky nehli desítky let z místa a podobně jako v autech nás předčí kdejaký model z Číny.Janeček a Wanderer se musejí otáčet v hrobě.Přeji všem motocyklistům spousty km bez nehod s pravidlem štastného návratu.