Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
17 kvě 2013, 17:12
crhy: a co to je za skútr ta 250-ka?
17 kvě 2013, 20:15
Tenhle znám, výrobcem je Jonway. Je to jeden z největších výrobců v Číně a je to vyráběno v licenci od Hondy.
Honda to vyráběla pod názvem JAZZ.
U nás to prodávala společnost Yuki pod názvem ARROW 250.
Nedávno jsem jeden koupil za 5000,- se zadřenou klikovkou a dnes už má naběháno přes 4000km a je v pohodě
Nová klikovka stojí 6000,-
17 kvě 2013, 21:06
To je cenička, skoro zadara, ten kto si to vie spraviť má slušné náradie za zlomkovú cenu značky. Ktovie čo stojí kľuka na takú hondu..
. to crhy: za koľko to predáva ten tvoj známy alebo hoď naň kontakt...
17 kvě 2013, 21:19
250ccm a výkon 12kw. No to už musí letět jako kameň
17 kvě 2013, 21:51
Jo jezdí to 110 po rovince.
Klika originál na Hondu stojí 11000,-
crhy: Pokud by to ten tvuj znamej chtel prodat, mám zájem
17 kvě 2013, 21:56
Největší kec, kterej lze slyšet od majitelů (ale i prodejců) čínských skútrů je, že je to vyráběné v nějaké licenci s Hondou, Yamahou atd.
To je opravdu k popukání
18 kvě 2013, 09:29
Až ho uvidím, můžu se ho zeptat
18 kvě 2013, 10:26
crhy: Ok a díky
18 kvě 2013, 22:16
mikicz:
Právě jsem zakoupil nový skutr Yuki Fairy 125 protože zkušenost s Yuki v minulosti již nějakou mám, chtěl jsem původně koupit Tgb Bullet ale částku na něj sem dohromady nedal. Před třemi lety sem si jako první skutr koupil Yuki Matrix 50 4T a do dneška jezdí bez závad jen pořád nemohu seštelovat asi bohatost směsi poněvač to sem tam střelí do výfuku ale jinak žádný problém sem s ním neměl. Dokonce po zimě nastartoval vždy perfektně a lépe než Tgb Tapo 2T. Tak uvidím jak na tom budu sYuki Fairy 125 na kterým jsem zatím nic nenajel. Fairy se mi líbí vzhledově a v testu na objednávku o něm nic špatného psáno nebylo a za cenu necelých 25 tisíc myslím není co řešit. Ještě bych měl dotaz, kdo vlastně takovéto testy na objednání dělá a jsou opravdu objektivní? Někde sem slyšel že firma pro kterou je test dělán to prý zařídí tak aby na dotyčný testovaný skutr nebylo příliž výhrad nebo prý alespoň přimhouří oko. Víte o tom někdo něco bližšího? Děkuji za odpovědi.
19 kvě 2013, 09:26
alda1965:
Šak ho testni když ho už máš.
Už ted jsou ti testy k ničemu.
19 kvě 2013, 19:43
cantor68:
Tak dnes prvních 100 km, jízda jen tak piánko přecijenom když se zajíždí tak je lepší ho moc nehnat ale když už sem tam měl skoro sto najetých kilometru tak mi to nedalo a zkusil sem jet co to dá (tedy pouze krátkodobě) a když sem dosáhl rychlosti 105 km tak víc už to nešlo podotýkám že to bylo po ideální rovince. Při další jízdě po rovince sem rychlost vytáhl přesně na 40 km a obecní radar ukazoval 35 až 37 jak který a při tý stovce mi to teda vůbec jako stovkou nepřipadalo, je možné čím větší rychlost tím víc ten tachometr na skůtru fixluje? Jinak první dojmy senzační projel sem ho po sázavských kopcích a oproti padesátkám (vyjma Tgb Tapa 50 2T to jakž takž kopce zvládá) které se tam hodně ploužily jízda super. Jinak to co bylo napsáno v testu tak nějak souhlasí až na tu rychlost kdy se v testovací jízdě uvádí že to víc jak 85 nejelo tak mě to jelo. Matrix 50 4T má psanou maximálku 45 ale 55 jede bez problémů. Přepínač blinkrů tedy nic moc špatně se vrací a musíte vyvinout velký stisk aby šly blinkry vypnout a když přepínač odskočí tak je to zase ale dobře slyšet (docela silné cvaknutí). Trošku více tvrdší pérovaní a ze sedla mě po delší době bolela pr... to Matrix má sedlo uplně senzační. Brzdy jsou velmi líné ale to by se prý mělo časem až si sednou destičky zlepšit tedy alespoň u přední brzdy, zadní bubnová nebude brzdit nikdy dobře. 100 kilometrů najeto přesně na půlku nádrže - Matrix bych řekl žere víc ale to přisuzuji tomu občasnému střílení do výfuku což je snad příliž velkou bohatostí směsi. Jediné co mě překvapilo že po návratu domů přestala svítit ve předním světle taková ta malinká žárovička která se rosvědcí na první polohu spínače, nakukoval sem tam a přišlo mi že jsou tam dvě a jedna byla totálně černá. Myslím si že to bude jako u Matrixe kdy stačilo žárovku vyměnit za značkovou a bylo po starostech, jen ty objímky by mohli tedy být z nějakého lepšího matriálu tahle ta jakási guma nebo hmota která po čase ztvrdne a popraská. Ale nechci předbíhat u Fairy jsem to ještě rozdělaný neměl tak nevím jak to tam bude.
19 kvě 2013, 19:56
mikicz:
Ahoj, s tímto skútrem mám menší zkušenosti, jelikož ho má kamarád a čas od času si vyjedem. Co se týče výkonu mému x Maxu nestačí, protože má méně kw, ale pro výkon to asi nekupuješ ( Yuki nejede vůbec špatně), má příjemný zvuk výfuku a dobré jízdní vlastnosti. několikrát jsems e na tom svezl a mohu jen dodat, že na to jak je skútr malý a lehký mě příjemně překvapil i vlastnostmi jízdy...do města a na dojíždění do práce je to to pravé a neztratí se ani na okresce...horší to bude na dálnicích. Tolik zkušeností za mě...
Výhoda jsou malé pořizovací náklady, ale jak již bylo řečeno výše, nákladům odpovídá motocykl
To alda: Počítej při vyšších rychlostech u tohoto stroje s odchylkou tachometru o 10 - 15km/h
19 kvě 2013, 20:06
KOLL:
Ano přesně jak říkáš kvůli výkonu ne (cena rozhodovala a na původní Tgb Bullet na který sem pomýšlel mi jaksi letos nějak nezbylo) ale i když i tento výkon mě velmi překvapil potom co jsem přesedlal z matrixe 50 4T tak si připadám že snad ani nejedu nýbrž že skoro letím.
Tgb Tabo byl vloni takovej příjemnej mezičlánek aby zase to přesedlání nebylo takový velký skok a abych si pak na 125 někde nerozbil hubu.