Yaryn > Vedle PCX mi v garáži stojí ještě 2 motorky, měl jsem skútra s 13'' koly (Aprilia SR50 Ditech), otec s 12'' (čína), expřítelkyně s 16'' (Kymco People S125) - a když to vezmu za sebe, tak bych rozhodně na "co největších kolech" u skútru netrval. Skoro bych řekl, že než průměr je důležitější šířka, v tomhle směru mi prostě ta aprilka přišla nejlepší, právě na ty kočičí hlavy apod., které ve městě jsou.
Jelikož jsem měl stroj, který byl stříkačkou osazen snad jako vůbec první skútr sériově, tak si dokážu představit, co to může dělat za 10 let. A někdo se v tom prostě rád šťourá a hodlá to mít nadosmrti. Já takový nejsem, proto jsem stříkačku bral, ale je nutné brát v potaz, že co dneska ušetříš na palivu, můžeš jednou vrazit do oprav. Kór při "kvalitě" českých paliv.
Na Peugeoty se nadává kvůli cenám dílů a taky nevalné pověsti toho, co dřív vyráběl v Číně. To první řeší záruka a havarijní pojištění, to druhé se někoho, kdo koupí funglovku, taky týkat nebude. A z principu raději někomu, kdo si chce udělat radost a ví skútrech kulový, raději poradím, ať si koupí něco nového a nečínského, než aby se pak zhroutil u ojetiny. Značka-neznačka.
Samozřejmě, že pokud ta hranice není 50, ale 60 tisíc, tak se dají určitě ještě projet a zvážit modely jako Aprilia SR 125 Motard/Piaggio Typhoon 125 (
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 22201.html) - ale mám obavy, že je-li PCX malé, tak ty jsou ještě menší. A pak je tu Ještě Peiaggio Fly 125, které zkoušel i Sršeň v Autosalonu - taky se tento stroj zjevně povedl.