I když za to asi neslíznu smetanu
dovolím si moderátorovi oponovat. V různých testech (našich i zahraničních) je Kymco Downtown hodnocen kvalitativně na úrovní Japonců a nad Italy. Co se oficiální ceny týká, je v případě X-Maxu o 25 000 Kč levnější, ovšem s ABS, které má Kymco v základu. X-Max lze koupit i bez něj a stále je o cca 13 000 Kč dražší a to pomíjím fakt, že jsem si u prodejce vyjednal velmi slušnou slevu
Rozhodně nezpochybňuji pohodlí a dobré jízdní vlastnosti X-Maxu, ale nemám možnost osobního porovnání s Downem. Naopak SR-Max je sportovněji laděný skútr s tvrdším podvozkem a vyšším těžištěm, takže je chválený i haněný, záleží na prioritách uživatele. V Brně je jednoznačně nejdražší servis Aprilie, Yamaha a Kymco jsou na tom podobně.
V dotazu Mirka77 není zmíněno, zda plánuje nový stroj nebo ojetinu. V případě Piaggia se nový nabízí jen X-10, což je jistě dobrý, ale i drahý stroj, který má (podle nejnovějších poznatků zdejších diskutérů) taky své mouchy, i když je nááádherný
O PCX se nezmiňuji, přestože to byl dlouho můj favorit a je to bezpochyby skvělý stroj ve své kategorii, ale taky jsem došel k názoru, že i při 125ccm bude lepší lépe kapotovaná motorka, která poskytne jezdci lepší ochranu před chladem i deštěm.
A protože mám Kymco a netajím se prozatímní spokojeností, přidám odkaz na čerstvý test. Kamarád ho naskenoval a umístil na Rajče, tak si dovolím dát sem jeho odkaz. Při zvětšení obrázků je to pěkně čitelné:
ODKAZ