od tatík » 18 pro 2011, 09:51
pokud to máš takhle,volil bych tedy tu 125,výkon se pohybuje 8-10 kW,o nějakou maximální rychlost Ti nejde ale ve městě s tím brzda určitě nebudeš a i mimo město to jede slušně,90 po rovině je udržitelných trvale,PCX má tuším omezovač na 104 km/hod nebo tak nějak..Jako alternativa k autu pro sezonu ideální,prostor na přilbu nebo nákup to má,většinou si k tomu každý dokoupí přiměřený kufr.Opravdu zajímavá je tam spotřeba,výrobce udává sice 2,2 což je v reálu asi nedosažitelný,ale na jejich vlákně se dočteš detailně jak na tom jsou.V každým případě,pokud nehodláš dělat papíry na větší,s tímhle chybu neuděláš a myslím že ani v případě ojetýho,pokud to neměl vyloženej trapič.V každým případě bych se ale držel raději značky,zvlášt u ojetiny.Měl jsem možnost se na tom svízt a opravdu nemá chybu,navíc je proti konkurenci vybaven i některými novinkami v této kategorii dosud nerozšířenými,duální systém brzd a systém idling.Přečti si to jejich vlákno HONDA PCX,tam najdeš všechno,je to asi nejdetailněji probranej skutr ve 125 ccm.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300