Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod p@t » 23 bře 2013, 09:07

Ten několikrát zmiňovaný háček ber spíš jako přidržovací poutko. Maželka na Carnaby na háčku pořád něco vozí a nejlepší je síťovka spuštěná mezi nohy na podlážce. Když si tam budeš věšet aktovku, tak se ti bude při jízdě pořád "horizontálně mrcasit".
Ještě se mrkni na intervaly výměny oleje, popř. filtr/ sítko.
Prostor pod sedlem ničím nenahradíš, je to taková ůložná jistota pro např: lékárničku,řetěz nebo zámek, opravná sada na pneu atd.
Na přilbu ti potom vyzbyde prázdná topcase.
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod atom33 » 23 bře 2013, 12:09

Ahoj ,já po zkušenostech jak Honda SH tak Yamaha Neos 100 vidím jasné plus pro Hondu ve světle umístěném na řidítky.Jednak lépe svítí ne staticky jak u Yamahy ,ale hlavně a to je k nezaplacení to zvyšuje max bezpečnost v provozu jelikož je světlo v urovni zpětných zrcátek většiny atomobilů a světlem "tak trochu" neustalé jeho pohyby oslnuješ a upozurnuješ dost výrazně na svou přítomnost v provozu.Světlo u Hondy SH svítí podle mě nejlíp ze všech srovnatelných skutrů na ,kterých jsem jel a když si tam dál lepší žárovku já mám Philips Power extreme + 90% tak je to na cestě uplná bomba což u těch půlených světílek u Yamahy silně pochybuju.Doporučuju si to vyzkoušet v prodejně nejlépe před zavíračkou jak bude tma o zůstatkové hodnotě skutru Honda(při někdy prodeji) se nemusím ani zminovat.
atom33

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 23 říj 2009, 00:36

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod sinistre » 23 bře 2013, 13:05

Shemik píše:...do výběru jsem zařadil 4 stroje: Yamaha Xenter 125, Honda SH 125, Suzuki Sixteen 125 a Scarabeo 125 ie...
Využiju toho, že ty stroje tak analyzuješ - proč jsi vyřadil Scarabeo?
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod PBM2 » 23 bře 2013, 13:20

To Shemik + další: jen ze zvědavosti... jaká je nosnost toho oka na tašku? Že to je za jistých okolností plus ho tam mít, je jasné. Ale kolik se na něj vlastně může pověsit, aniž by došlo k jeho ohnutí, utržení nebo poškození kapotáže? Viděl jsem tu někde odkaz na kovový háček, který dotyčný montoval na svůj skůtr, nevím, jestli ty na výše zmiňovaných strojích jsou taky kovové, plastové nebo kombinace kovový střed potažený plastem. :!: Ptám se proto, že se tu mluví o používání na odvoz kdovíčeho (a nejen v této sekci) a použití právě toho oka, takže jeho výdrž je dost podstatná, stejně jako jeho nosnost. Aby to nebylo spíš na tu nákupní plátěnou tašku, než na pracovní brašňu, to by pak byla lepší ta varianta s tím případem, kdy zavazadlo leží na podlaze a oko ho jen jistí a přidržuje.
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod Gandalf » 23 bře 2013, 14:15

Shemik: Ve Tvých úvahách postrádám jednu věc, která tu už částečně byla zmíněna. Jde o vzdálenost do servisu, jeho reference a od toho odvozené nejen servisní intervaly (zejména frekvenci výměny filtrů, náplní apod.), ale i ceny za servisní prohlídky. Já můžu mluvit za Brno a tam v tomto porovnání vyšla cenově výrazně lépe Yamaha. Ale jiný kraj, jiný mrav :wink: Tohle také doporučuji prověřit. Ale rozhodně věřím, že budeš s oběma modely spokojen :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod keto » 23 bře 2013, 15:08

Souhlas,dostupnost a pověst místního servisu je důležitá.U mě to bylo zase trochu obráceně ve prospěch hondy :lol: jen mě mrzí,že nové SH125 šlo s výkonem dolů :shock: oproti modelu 2012,který měl 10kW a tak bych radši šáhl po loňském modelu,pokud ho ještě někde mají :roll:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod Shemik » 23 bře 2013, 16:25

Jee, chlapi to mám radost, že tak hojně reagujete na mé dilema :D Tak popořadě:

Háček

K tomu háčku, no je mi jasné, že nijak velkou nosnost mít asi nebude. Je celý z plastu (ten na tom Xenteru), ale je to celkem tvrdý a odolný plast. Upřímně pro jistotu tašku s počítačem bych na něj radši nevěšel (kvůli počítači), ale já v ní vozím jen nějaké papíry, tužky, razítko, služební klíče a pod. K té výšce umístění háčku, on totiž tím, že je u těch ostatních nízko, tak sice poslouží, ale opravdu jen na nějakou síťovku či igelitku s pár jogurty a rohlíky, ale ta aktovka nehrozí, protože pak není kam dát nohy a to prakticky znemožní jízdu.

Ten Xenter jak ho má vysoko, tak samo pokud nebude zavěšená aktovka moc težká, tak věřím, že u provedení, které jsem na xenteru viděl, by váhově neměl být problém. Otázka je to kývání tašky, ale zatáčky přece neprojíždím kolmo strojem k silnici, ale skútr se přece klopí, takže i zavěšená taška by se měla vyvěsit ve směru náklonu skútru, takže nemyslím, že by se ani nehla, ale nějak extra lítat ze strany na stranu by snad neměla, ne? Jasně pokud budu muset udělat nějakou kličku kolem díry v silnici, tak asi jo, ale při běžné jízdě snad ne, ne?

Za další nejen ta velkoplošná podlaha, ale i ten vysoko umístěný háček vybízí k přepravě klidně i většího nákladu a to následovně: Zakoupit takový ten nepromokavý pytel-loďák, co mají messíci, nebo vodáci, co se nahoře zaroluje a díky vysoko umístěnému háčku může ten pytel být i poměrně vysoký a ten už by pochopitelně stál na podlaze (ten se tam při svém půdorysném tvaru v pohodě vejde i s nohama-botama) a háčkem by nahoře byl jen jištěný, ale to by mělo umožnit přepravu celkem slušného nákladu. Samo tohle nevidím na denní provoz, mám i velké auto, takže s nákladem obecně nemám přepravní problém, ale třeba jet v létě pro i pro 3 průměrné igelitky autem už mi s tímhle strojem v garáži připadá škoda. Samo to pak asi chce i uvažovat nad plněním pytle (ne vajíčka na dno a meloun nahoru :mrgreen: ), ale možné by to takto předpokládám mělo být bez větších problémů a to právě díky velké podlaze a vysokému pojistkově uzavíratelnému háčku. :D Jinak samo na meganákup také pofrčím autem.

Servisní intervaly a cena servisu

To se přiznávám zatím nemám zjištěné, resp, trochu jsme to v prodejnách naťukli, ale nějak jsem si to nezaznamenal a je to chyba, také to může být důležité. Dík za připomínku a tohle ještě poladím :D

Světla a jejich umístění

Tady souhlasím, že na řídítkách mi též přidou jaksi praktičtější. Jednoduše když si čovek bude na stojícím skůtru chtít posvítit "někam", tak kvůli tomu ne musí vekslovat s celým skútrem, ale otočí jen řídítkama. V tom vidím celé kouzlo, nicméně ta užitnost z hlediska podlahy a nákladu mi připadá alespoň pro mě o hodně důležitější, tedy samo za předpokladu, že i ten Xenter svítí nějak slušně a né vyloženě špatně. Čili kdyby SH svítilo líp, ale řekněme o nějaký rozumný rozdíl, tak by mi to na Xenteru nevadilo. Naopak ta výše zmíněná nákladová užitnost by mi věřím na SHčku chyběla víc, než nějaký ten Lumen na Xenteru. A ty světla na tom Xenteru i po prozkoumání zblízka fakt nevypadjí, že by měja svítit nějak vyloženě špatně, naopak jsou poměrně velká, prakticky jsou jen o maličko menší než u toho SHčka.

A tady by mě ještě zajímalo, jak to je u těchto dvoukukučových strojů. Při dálkovkách svítí obě světla, a tedy i potkávačky, nebo se jen přepne z jednoho na druhé :?: :?: :?: Pokud by svítila obě, tak bych to asi viděl jako výhodu, prostě více světla, néé :?: (sorry za laický dotaz, v tomhle jsem fakt paštika :mrgreen: )

Vyřazení Scarabea z výběru

No teď musím s pravdou ven. :roll: :mrgreen: To Scarabeo totiž, dokud jsem ho neviděl naživo v prodejně bylo celou dobu na prvním místě. Také protože jsem měl v Itálii 13 let část rodiny a mám jí projetou křížem krážem od skororakouského Brenera po Trappani na západní špičce Sicílie, tak vím, že Scarabeo je v tom běžném užívání v prakticky celé Itálii naprostý kult a legenda, tedy když nepočítam Vespu, takže to bude bezesporu výbornej skútr. Ale mě k jeho zařazení zpočátku na první místo vedlo hlavně těch 11 kW, ale posléze k jeho úplnému vyloučení z výběru jeho ani né tak ta papírová, jako ta skutečná váha a spíše ta mnou dříve zmiňovaná pocitová váha a manipulovatelnost. Toto nepovažuji za nějaké velké a obecné negativum tohoto skútru, protože taliáni to neřešej, oni to nechávají na ulici, nebojej se o to a nemusí řešit cenťáky v garáži a manipulovatelnost na místě mezi auty co mi večně překážej před garáží.

Takže závěrem ke Scarabeu, bude to hodně prima skútr, ale mě na živo oproti jak tomu Xenteru, tak oproti SHčku ještě více, přišel takovej pocitově těžkej a hůře manipulovatelnej a i rozměrově velkej a širokej, nicméně pokud neřešíš místo a váhu, tak se tímto nenech zviklat, protože s tou váhou těch 11 kW nejspíš nebude mít žádnej problém. Ale na druhé straně ten pěkný výkon se mám pocit tak trochu vykracuje s tou vysokou váhou (o 15 nebo kolik kg více, než např. SH). Takže tam v tom výkonu asi bude větší rezerva, než u těch ostatních, ale asi ne o jednoduchý rozdíl v kilowatech, nýbrž menší, asi tak jako každý jiný skútr podobných kubatur pojede jinak s chlapem co má 85 Kg a jinak s chlapem co má 100 Kg. Nicméně uznávám, že jinak se mi moc líbil a mám li být upřímný tak designově nejvíce (prostě taková klasika) a spoustu jiných aspektů měl lepší, než ostatní skůtry, které ve výběru zůstali (12V zásuvka v základu, slušný podsedlový prostor, lepší schránka vpředu v kapotáži, pohodlnější sedlo, (venkovní teploměr) atd atd.

EDIT: Ještě k tomu vyřazení Scarabea, taky tam hrál roli (z mého pohledu) naopak výrazně blbě umístěný háček, protože je umístěný zpředu jakoby na špičce sedla a ještě níž než u SHčka a je tak nízko, že i obyčejná laptopová aktovka je na něj tak vysoká, že zacvaknout ho do háčku byl vysloveně tašku lisující boj a opět s výsledkem nemožnosti umístění nohou na podlahu. Takže tam musela taška opět do velkého kufru a možnost přepravy čehokoli trochu většího na podlaze je skoro vyloučena.

Podsedlový prostor

JJ, jak jste to někdo psali, tak ten se fakt nenahradí, s tím plně souhlasím a upřímně s tím u toho Xentera pořád trochu bojuji, ale zasi si říkám, pokud by ta moje pracovní aktovka šla vozit na tom háčku, tak tím zůstane kufr na jiný náklad, helmu a pod, ale i tak bych tam možná i uvažoval o větším kufru, než je ten za litr výhodný origo. To by u toho SHčka nebylo nutné, u toho Xentera asi ano. Nicméně Ten přepravní prostor na té podlaze žádný jiný skútr tohoto typu nenabídne.

Ještě k tomu přepravování na podlaze obecně

... protože to tady oboustranně zmiňuje hodně lidí. Jedni to chtějí, druzí nechápou proč to Ti první chtějí. Já patřím do té první skupiny. Vysvětlením ohledně této potřeby u mě, by pro tu druhou skupinu mohlo být třeba to, že jinak mám 8mi místné MPV, které když jsem si poprvé kupoval, tak jsme stejně byli jen 2, já a tehdy přítelka, kterou jsem si časem pozměnil na manželku. Jezdili jsme s tím Sicílii ve dvou a to pohodlí v MPV ve dvou, když vyrazíte bez zadních sedadel, jen se 2 židlema v autě se se žádným stanem v kempu prostě nemohlo srovnávat, prostě obejvák a ložnice na kolech. Dále to moje chalupaření, pořád se něco někam tahá, skříně almary, postele, lednice atd atd a v životě jsem nepotřeboval stěhováka. Ale i tak mi všichni říkali na co tak velké auto, když to čovek potřebuje jen jednou za čas? No já prostě mám neskonale rád ten pocit, když ho můžu po strop nacvaknout a říct si, paráda, žádnej stěhovák se mi nehrabe ve věcech, ušetřil jsem za něj (i když to je prakticky nulováno dlouhodobou spotřebou oproti běžnýmu autu), ale ten pocit je pro mě nezaplatitelnej :mrgreen:

A podobně to vidím s tím skútrem. Pravdě podobně budu potřebovat na té podlaze převézt něco většího cca 1, 2, možná 3x za měsíc, ale ten pocit, že můžu, je to proč to chci. :mrgreen: Čili chápu jak lidi, kteří v té rovné a velké podlaze nijak velký přínost nevidí, protože prostě radši skočí do auta a nechtějí ztrácet čas vymýšlením jak to vše provést, ale zrovna tak chápu i lidi, co za tímto jdou, protože po těch létech po Itálii, vím, co všechno se s tím skútrem dá dělat a neříkám, že to také nutně musím dělat, ale jak už jsem psal, ten pocit, že když chci, tak můžu a hlavně, že můžu, když to potřebuji, je pro lidi co tohle chtějí a jako jsem já, prostě nezaplatitelnej :mrgreen:

Gandalf, Keto:
JJ, souhlas, u mě co se blízkosti servisu týká vyhrává Yamaha, skoro na ní vidím z okna :D Pravda z druhé strany jižní spojky, ale na scootu či autem jsem tam za 5 min po vedlejšce bez kolon, oproti Hondě, kam to mám přes cca 1/3 až 1/2 Prahy a to dost frekventovanejma takže taky často zacpanejma cestama. Nicméně mám li být upřímný, tak rozhodovat se budu spíše podle stroje čili tak trochu intuicí a srdcem, ale že by servis za rohem byl příjemný bonus, o tom, žádná :D

Ty ceny servisu si ještě musím upřesnit. Také pokud by nebyly rozdíly nějak astronomické, tak by to nejspíš nerozhodovalo, ale jak psáno výše, příjemný bonus by to byl.

PS: Jeden z důvodů vyřazení jinak také pěkného Sixteena, byla právě poměrně hodně diskutovaná cena náhradních dílů od Suzuki.
Naposledy upravil Shemik dne 23 bře 2013, 17:08, celkově upraveno 2
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod keto » 23 bře 2013, 17:07

Ještě přidám jeden postřeh a pro mě(vzhledem k věku) už dost důležitý a to ergonomie posedu.Koupil jsem si SH300 a byl jsem nadšen,akcelerace,spotřeba supr,ježdění do práce,po městě a krátké výpady po okolí,prostě max spokojenost.Pak mě to ježdění v jedné stopě začlo víc a víc bavit a začal jsem výlety prodlužovat a nastal problém,po cca 200km jsem začal poposedávat,hledat jinou polohu pro nohy a po dalších páru kilometrch bylo po zábavě a byl jsem rád,že už jsem na místě.To mě začlo limitovat ve výběru výletů a tras až jsem po vyzkoušení několika dalších skůtrů a motorek koupil NC700X a můj rádius se rapídně zvětšil :mrgreen: a spotřeba benzínu zůstala stejná :mrgreen: :mrgreen: Pravda je,že někdy mi ta rovná podlážka chybí :mrgreen: :mrgreen: háček na tašku mi nechybí vůbec,jelikož mám 3 kufry a ještě vychytaný úložný prostor místo nádrže,který je větší než na SHáčku posedlový :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod Shemik » 23 bře 2013, 17:48

JJ, ten posez je také důležitý a já upřímně taky už nejsem 20tiletý mladý maso a záda se mi občas ozývaj :roll: No po prvním dojmu bych řekl, že mezi Xenterem a SHčkem v tomto není velký rozdíl, ale kdybych měl v tomto někomu z nich dát o bodík víc, tak asi SHčku, ale fakt to není nic zásadního a hlavně plánuji na tom z 90% město, takže spíše více a kratších tras. Za jak dlouho se na skútru přejede zasekaná Praha nevím, ale doufám, že snad kolem půl hodiny plus mínus nějaké ty minuty by na to mohly stačit, kdyžtak mě někdo vyveďte z omylu, ... no a pak když výlet, tak do cca 50, max 100 km, tak doufám, že to se na obou vydržet dá, na více to asi ani není moc dělané;. Na delší strasy už si spíše rád užiju pohodlí mého automatického MPV s rodinou :D
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod atom33 » 23 bře 2013, 19:12

Ano je to jako hodnotit jízdu do Španělska v Aygu nebo Passatu před koupí si každý musí zvážit kde a jak na něm bude jezdit neexistuje uzký lehký na kličkování mezi auty a zároven pohodlný robustní na delší cesty dohromady.Já jsem ze Zlína a mi tu máme super servis MXtech v Otrokovicích kde jsou špičkový odborníci na moto všech značek.Podle mě je zbytečné důvěřovat nějakému autorizovanému servisu a vázat se na něho stejně skončí záruka a většinu triviálních věcí si člověk dělá sám viz.vzduch.filtr 10min výměna cena cca 150kč(aut.servis 600kč ten samý) olej cca 1l cena cca 250-300kč zespod výpustný šroub z vrchu otvot směšná výměna na 10min (v aut.servisu 500-100kč za to samé)svíčka 10-20min cena cca 200-400kč výměna v pohodě (aut. servis cca 500-800kč za to samé) jinak cca do 20000km od novoty o ničem něvíš pak možná válečky řemem nebo něco jiného .Já měnil gumy na SH 300 po 14000km cena i s prací komplet s ručním vyvážením 2600kč na 125SH 1800kč předek zadek.A řešit tady háček na tašku mě přijde usměvné jako řešit u auta čepičky na ventilku.Já jezdím někdy jakoti čínani naloženy na háčku připlé kde co a neřím jaho nosnot je dostatečně robustní a vždy je taška položená na poodlaze mezi nohama.
atom33

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 23 říj 2009, 00:36

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod sinistre » 23 bře 2013, 19:20

Xenter 125... "Servisní intervaly jsou po ujetých km: 1000, 6000, 12000 …atd, kdy vždy jde o výměnu náplně motorového oleje o objemu 1,1l. Určitě do 12000 km nebude servis dražší než Kč 350,-- materiál + 1 h práce (Kč 540,--). U první prohlídky po 1000 km je práce zdarma. Potom přibude seřízení vůle ventilů, kontrola a seřízení brzd, výměna hnacího řemene, vzduchového filtru apod. To už také záleží na způsobu jízdy a vůbec na používání skútru." pravil Gandalf
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod foky » 23 bře 2013, 22:39

Skoro nový Xenter ZDE. 8)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod Shemik » 24 bře 2013, 15:00

atom33 píše:......neexistuje uzký lehký na kličkování mezi auty a zároven pohodlný robustní na delší cesty dohromady......

Přesně tak, pokud někdo nehledá něco vyloženě jenom na město, nebo něco vyloženě jenom na dálky, tak je to vždycky o hledání kompromisu. A i v těch kompromisech se dá více přibližovat zase buď k tomu městu, nebo naopak k těm dálkám. U mě to bude z cca 90% město, proto se kloním k těm velkým kolům, spíše menšímu a užšímu provedení (proto ne maxíky) a konec konců proto řeším i ten háček :lol:

atom33 píše:......A řešit tady háček na tašku mě přijde usměvné jako řešit u auta čepičky na ventilku.Já jezdím někdy jakoti čínani naloženy na háčku připlé kde co a neřím jaho nosnot je dostatečně robustní a vždy je taška položená na poodlaze mezi nohama.

Právě u mých potřeb bych to nesrovnával s ventilky na autě. Ty opravdu nemají vliv naprosto na nic. Kděžto, to jestli na ten háček nějak rozumně pověsím pracovní aktovku, u mě rozhoduje o poměrně dost věcech. Pokud bude háček na prd, tak musí taška do kufru a ten je tím pádem mrtvej pro cokoli jinýho a ještě k tomu pokud se nevejde do kufru, tak to znamená další investici do velkého kufru, které bych se s Xenterem vyhnul, s ostatními stroji asi ne a nevím jestli vzadu chci mít megakufr. Holt u skútrů s velkými koly je o místo nouze, takže oni to v tomto případě zas tak úplně ty "velntilky u auta" nejsou, protože já holt nemůžu klientovi přinášet smlouvy a jiné dokumenty v igelitce nebo v baťohu na zádech, to prostě u mojí práce fakt nejde. Nicméně chápu, že pro hodně lidí je to prkotina, ale u mě to zrovna docela hraje roli. Ona bohužel většina strojů s rovnou podlahou má tu podlahu uprostřed (předo-zadně) tak zůženou, že to je fakt na jen na tu igelitku a ještě né moc plnou, na nic jinýho to není, kdežto soudruzi v Yamaze dali hlavy dohromady a byť ten skútr má jiné mouchy, tak tohle podle mě mají vyřešené na jedničku :lol:
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod keto » 24 bře 2013, 17:03

Háček jsem využíval jen málo :wink: ,ale podlážku velmi často a dovést z marketu balení 6x2litry pití + karton 12x1litr mláka + další nákup,šlo jenom díky podlážce :mrgreen: nemluvě o pytlu brabor :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

Příspěvekod atom33 » 24 bře 2013, 18:35

jj přesně tak já taky vezu mezi nohama 2kartony mléka(2x12litrovek) a na tom balení vod 6x1,5l :-) na Itala
atom33

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 23 říj 2009, 00:36

PředchozíDalší

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron