DALE píše:No tak to je presne to vyuziti, ktere planuji!
Takze ho parkujes venku bez plachty a ok? Dest atd... preziva?
Celorocni jezdeni to je zajimavy - jak to jde v zime? Asi bych se trochu bal..?
ABS - aha... to jsem si neuvedomil, ten starsi model ho nema jo? (nemuzu to poradne nikde ted najit..)
Jj, parkuje celoročně u lampy na dešti / mrazu bez plachty a srovnává se s tím dobře. Jednou se mi stalo, že mi zmzla voda v ovladači blinkrů, tak jsem na to chvíli dýchal a pak to povolilo, jinak nic.
Na zimu se mi přes E-bay podařilo sehnat z itálie druhou sadu nových origo disků za cca 4500kč - což není málo, ale Honda v Čechách chtěla 10k za jeden
Takže na zimu tam hodím disky s Heidenau K66 M+S snowtec - za rozsolených cestách drží parádně, v dešti taky, ovšem v teple mizí před očima ... no i tak dají max dvě zimy cca 6000km a to už jsou dávno sjeté pod značky 4mm hloubky dezénu. Jediné co je naprd, že po 4 zimách se chystám na generálku minimálně výfuku, ten už mám rezavý jak liška, v létě budu muset zkontrolovat ventilové vůle, tak zase kouknu pod kapotáž a uvidím co a jak bude schnilé
Jak psal 83427 - v Praze v podstatě sníh nepotkáš - už mám i najetou trasu do práce po linkách autobusů MHD - je to tak o kiláček delší, ale je 100% jistota, že budou rozsolený za každého počasí a nějaká námraza tam fakt nehrozí. Jediné co je v Praze naprd jsou kočičí hlavy, ty kloužou jako svině kdykoliv, ale já po nich nemusím, tak jen pro případ, že bys je měl v cestě tak bacha na ně.
Lehnul jsem s tím zatím 2x, jednou jsem si nenechal dost místa (nebo myslel jsem, že projedeme oba na oranžovou, tak jsem přidávál) no a když tam skočila, tak ten předemnou do zadupnul a já mu zaplul pod dodávku
on nastěstí nic (vylez z toho policajt), má měl "jen rozlámané" plexi - naštěstí to nechtěl řešit a jen mi popřál šťasnou cestu
Druhý jsem za to vzal, že zastavím na oranžovou, byly tam vyjeté koleje, do které jsem sklouznul, když se mi bloklo přední kolo, tak jsem pustil přední brzdu, ale zadní držel, abych to ubrzdil, no jak se ukázalo i to bylo moc a přední kolo se neodbrzdilo (ty generace před ABS mají CBS = páčka zadní brzdy ovládá i přední brzdu), takže jsem si ukázkově lehnul
než skočila zelená už jsem zase stál na značkách
Ad to CBS letos jsem si dal za úkol ho zničit
Přední řemen je trojpístek - krajní 2 pístky ovládá páčka přední brzdy, prostřední pístek ovládá páčka zadní brzdy - což je ten problém ... na dva pístky to brzdí dost blbě, takže buď budu muset sehnat třmen z jiné motorky jen s jedním okruhem a nebo nějak propojit pístky na předek se zadkem. Když jen tupě odpojím okruh zadní páčky, tak ta přední brzdí dost blbě
Ad to hrabání zadku bez možnosti dávkování ... vcelku se mi osvědčilo používat zadní brzdu (místo "spojky" jako motorce) a když to začne hrabat na zadek, tak si lehce pomoct zadní brzdou - jen já musím velmi opatrně, kvůli tomu pitomému CBS, protože si brzdím i přední kolo a je výrazně lehčí to položit
to je druhý důvod, proč ho chci zrušit ...