Medvěd píše:... I když gril jsme, v rámci výletu, z Moutfieldu vezli na zadním sedadle v kabriu, a ty vytřeštěný oči prodavače mě baví dodnes...
Moje drahá polovice je pyšná, co všechno na té rovné podlaze odveze, takže vozí co může na ní. A skútr ji natolik baví, že auto je vždy až na třetím místě. Bo na druhém je opět skútr
Martass11 píše:Zdravím a chtěl bych poprosit o radu a Vaše zkušenosti:
Už jsem téměř rozhodnutý koupit PCX jako můj úplně první skůtr, ale někteří lidé mě nahlodali, když mluvili o praktičnosti rovné podlahy oproti středovému tunelu. Můžu se zeptat na vaše zkušenosti, jestli PCX dokáže např. dobře schovat nohy před větrem, připadně před špatným počasím? Dá se na tom tunelu v případě nutnosti převézt něco většího? Prostě obecně, i když se mi to vzhledově líbí nesrovnatelně více, nepřekáži tam ten tunel v praktičnosti?
Díky
Dano píše:mal som množstvo skútrov-jediné 2,ktoré mali spotrebu oleja,bol X max 300 a N max 125 (obidva mali motor Blue Core)
X max 300 som kúpil ročný z nájazdom 1700 km,žral olej-písal som o tom dosť v príslušnom vlákne
N max 125 som kúpil nový,zabehal podla príručky,žral olej
kamoš kúpil N max 125 nový,zabehal podla príručky,žerie mu olej
priznám sa-vadí mi,keď motor žerie olej,na Yamahu som tak trochu zanevrel-olej mi nežrali ani čínske skútre,a mal som ich celkom dosť
Medvěd píše:Fotka nic moc, ale předpokládám, že odvětrávání klikové skříně. Alespoň my ho zhruba v těchto místech na SHčku máme. Jednou za čas (SHčko 6 tis. či dříve, podle stylu jízdy a množství deště) je nutno vypustit.
Jinak u SHčka nejde pouze o víceúčelovost, uživatelé na něj nedají dopustit z jiných důvodů. Zejména vetší kola (míň to drncá), lepší ochrana proti větru/dešti, styl posezu, a v neposlední řadě vzhled. Tudíž ty první dva důvody jsou také splněny![]()
Jak jsem už psal výše, každý to, co se mu líbí
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků