... já najel pár tisíc na Piaggio Medley S ABS a moc mě ten skútr bavil. Vepředu velký kolo, obratnosti neubírá. Mezi nárazníky v koloně stojících aut zleva doprava když je těsná mezera vpředu není problém bez sundání nohy a strachu že to vzadu něčím strejchne. Vzadu kolo menší, takže pod sedlem to vypadá parádně, vejde se toho dost, otevřená helma taky.
Motor má poctivých 15 koní, jede to cca 110, ukazuje to 116. Tenhle poslední se dá prej nějak spojit BT s telefonem a ukazuje to údaje o letu na Mars nebo co já vím, to jsem nezkoušel. Taky to má start stop systém, já myslel jaká je to kokotina a hele to je boží
dobrzsíš, ono to zhasne, ticho, vibrace 0, padne zelená vemeš za heft a už to zase frčí. Stále jsi první ze semaforu.
Vodí se to parádně, ABS dovolí tvrdý brzdy téměř kdykoliv, nemusíš hledět na to přední... Jezdil jsem s tim jako prase s drnčením do páčky každý druhý brzdění, nejvtipnější je zadek, kdy můžeš fakt jako prase do zatáčky nechat poklouzavat zadek, na my gusto je to málo, pustí tě to fakt jen na začátku, když se chci klouznout tak prebrzduju víc
ale prostě fakt na to nemusíš myslet a pokaždý se trošku svézt a ono tě to nevypece, fakt jsem "jezdil na ABS" pořád
Podvozek mi přijde perfektní, nikdy jsem neslevil z náklonu a rychlosti ani před příčnou nerovností, poskočí předvídatelně do strany a furt stejná geometrie, furt jede tam kams to poslal na začátku. Podélný nerovnosti taky nejsou marný, kola má celkem daleko od sebe, ale když vyjde nějaká blbá spára na asfaltu do zatáčky tak už se to trošku zavlní. Ale vše předvídatelně a nikdy mě to neplašilo (to třeba kámošovo nová Čína mě plašila při každým manévru, nic z těch vlastností, co tady píšu, to nemá).
Kdybych chtěl dát za dvácu skútr 80 tisíc tak za něj dám přes 90 taky a uz bych měl fungl medleyho. V tý šedý s červeným rámečkem vpředu
-- 22 zář 2021, 10:50 --
... tohodle
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.