29 bře 2021, 18:35
HANZTD píše:Calebos
tak aspon že už seš ve stavu fyzickýho testování
29 bře 2021, 18:53
29 bře 2021, 21:09
29 bře 2021, 21:27
30 bře 2021, 08:41
Calebos píše:Maly update: X Max 125 2021 ma jiny motor. Dostal ten z N Maxe. Tzn. plati ted oficialni specifikace na Yamaha strankach. Je to 9 kW pri 8000 rpm/ 11NM pri 6250 rpm. Je o trosku lehci, 166 kg. Vsehovsudy bych se toho nebal a oproti verzi 2020 si myslim, ze malokdo rozdily pozna(vim, vim, osminka je pro gumy a nema smysl se k tomu vubec vyjadrovat, ale ja jsem proste guma-zacatecnik ). Co me ale malicko "vystrasilo", tak je velikost. Je to obrovskej kus skutru! Co me potesilo je sedacka. Enormne pohodlna zalezitost(byla to verze Tech Max, coz je snad jen nejaky prosivani, barvicky a podobny kraviny, za ktery bych 10K fakt nedal. Ale treba se pletu a jsou tam i jiny potahy, nebo tak nejak??? V kazdem pripade pro cloveka s problemy se zady fakt luxus, protoze to ma velmi dobre a neutralne resenou podporu zadku u ridice. Napr. oproti N Maxovi to drzi bederni pater o rad lepe).
30 bře 2021, 18:00
tomkob1980 píše:Jestli mohu doporučit, tak si ověř, zda je sedačka u verze Tech Max stejná jako u normální verze. Já to nevím jistě, ale myslím si že bude jiná a nepůjde jen o prošívání a vrchní materiál. Měl jsem klasického X-Maxe 400 a teď mám verzi Iron Max. A sedačka je teda úplně jiná. Tak jen abys pak nebyl překvapený až sedneš na normální verzi...
30 bře 2021, 18:52
30 bře 2021, 19:05
30 bře 2021, 19:12
30 bře 2021, 20:47
30 bře 2021, 22:18
31 bře 2021, 09:52
31 bře 2021, 22:00
31 bře 2021, 23:31
01 dub 2021, 20:20