Calebos: Rozdíl je nejvíc u 125 ccm tady je Honda hodně drahá vůči konkurenci, když se porovnají 300 s 350, tak jsou skoro nastejno a doprodávané Forzy 300 vyšly ještě levněji i s kufrem a 750 s 560, tak tam je je Honda taky o kus levnější.
Forester: jenže ony ty vyšší nároky se stěhují i do dalších zemí světa, takže ten vývoj nového motoru bude tak jako tak nutný, nová indická emisní norma je už hodně podobná euro5, ten vývoj prostě jde stále dál, celé to vede k větší unifikaci, jeden motor pro více různých motorek, třeba Honda 750 X,S Xadv, Forza, u 500 je to podobné, jen není skútr, protože se nedělá v automatu, ale je zase Rebel, tak se zlevňuje výzkum
jeden motor na jeden model bude exkluzivita za hodně peněz, ještě je tu cesta koupení pohonné jednotky od někoho jiného a postavit na ni svůj skútr, i tuhle cestu někteří výrobci volí. V Itálii bylo před 15 lety několik výrobců, dnes už tam kraluje jen Piaggio, poslední silný evropský konkurent Asie.
moto.joker: 200 na pohodovou jízdu stačí, měl jsem Scarabeo 200 a okrsky pohoda, jen ty výpadovky a cesty dálničního typu už nebylo ono, tam to chce alespoň těch 300 a ono rozdíly v ceně jsou zanedbatelné a tak se ty 200 už přestávají vyrábět, protože jejich prodejní výsledky jsou malé. S tím došlapem to není jen o výšce sedla, ale i o šířce sedla, i šířce motorky, to dělá docela divy