Tak zase a znovu: nechal jsem si to projit hlavou(apriori tu svetlost) a zacal jsem uvazovat i o Burgmanovi 125. Kdyz na nej civim poruznu z videi a z ofiko stranek Suzuki, tak ty maly kolecka jsou hodne koukatelny! Navic jsem na nem uz kdysi staticky u prodejce sedel a ergonomicky se mi hodne trefil do vkusu.
Vim, ze porovnavat Burgmana s Forzou/X Maxem 125 nejde, ale subjektivne mi prijde, ze k nim ma bliz, nez k PCX/N Maxovi. Majoritne v oblasti pohodli(apriori sedlo ma hodne komfortni). Co se tyka deflektoru, tak ten je pouzitelny? Nebo kryje vzduch hur pri vyssich rychlostech?
Jen pro vysvetleni principu dotazu: nejde o penize. Vim, ze u novy masiny se smysluplnou vybavou v tom zahucim u Burgmana za 130K nejmin a Forzy/XMaxe za 160K nejmin. Je mi fakt jedno jestli utratim radove treba o 50K vic, nebo min a chci si hlavne udelat radost s dozvukem nejakyho trosku rozumnyho duvodu, ze to, co si poridim, se da odargumentovat. Jde mi fakt primarne o pohodli a schopnost masiny ustat rychlosti kolem 100 km/h tak, aby me to nevyklepalo a byl jsem na tom schopen ujet aspon 120 km na zatah. Vim, ze s Burgmanem se na tu rychlost dostanu pozdeji, nez s Forzou/X Maxem, ale vem to cert.
Beru to tak, ze min stresu pri jizde je vic Adidas a ty osminky nemaji narok na dynamickou jizdu uz z principu a clovek se, diky tomu, musi podle toho na silnici chovat.
Mate nekdo vetsi zkusenosti?
Dekuju.