26 lis 2018, 06:38
Ano, já se také, podle této teorie, už přes 180tis km v jedné stopě těším, že až sebou jednou plesknu, budu lepším šoférem a furt nic, abych se přiznal, začínám být trochu nervózní, jestli něco nedělám špatně, takže na chlubení to rozhodně není, na rozdíl od mého strážného anděla, který se chvástá, kudy lítáforester píše:romulus: A koľko najazdíš na moto ročne ? Vieš že sa hovorí o takých čo sa chvália že nemali žiadnu nehodu ? Že lepší šoféri sú taký čo už niečo mali či už s vlatnej viny alebo viny druhého. A to preto že práve oni najlepšie vedia čo to obnáša a vedia to posúdiť a ich to posílilo a sú lepšími ako tý čo ich to len čaká.
Možno trocha pritiahnuté za vlasy ale určité racio to má.
26 lis 2018, 11:25
xPet píše:Bostav se jen nevyjádřil tak nějak jak se říká, komplexně. "Tak začni přemýšlet V SOUVISLOSTECH pokud to není problém." Ale já naštěstí mám trochu času, tak ti to mohu pomoci objasnit.
Na začátku (tedy když já si dělal papíry, né úplně na začátku, to se snad mohlo jezdit i na občanku) byla možnost pro normálního civilního smrtelníka dělat řidičák na malou motorku (do 50ccm), velkou motorku, auto, náklaďák (nad 3,5t), traktor,....
Přičemž pokud jsi udělal na auto, nebo motorku, automaticky jsi s tím dostal i oprávnění na malou motorku. A jelikož přibývalo případů, kdy vypatlanej mlaďoch si v 17ti udělal řidičák na velké moto na autoškolácké Jawě350 a pak na narozeniny dostal 8x výkonnější GSXR a hned při první příležitosti někam napálil, rozkouskovalo se velké A na ty srágory co sou teď..., takový to A1, A2. A poslední dobou, tedy ono to bylo tak okolo roku 2012 se všichni začali tvářit hrozně jakože zeleně a začaly se vymýšlet kokotiny a tak vznikl tento benevolentní přístup, že když to bude skútr do 125ccm a 11kW, může jej řídit i jouda s B-čkem, aby se nezamořovala města smogem a doprava byla plynulejší.
Rozhodně v tom nehledej nikde žádnou logiku. Vše je jen důsledkem nějakých lobby a naplňování přísloví o nažraných vlcích a kozách co zůstaly celé. A pokud jak ty říkáš nechceš být ovce tohoto státu, můžeš být ovcí jiného státu, dle vlastní volby. V každém státě ovšem budeš nějakou tou ovcí a dříve či později se budeš muset řídit tamními pravidly. Můžeš vyskakovat, že se ti to nelíbí, a že chceš třeba i aby se jezdilo vlevo, aby se věci dělaly na větší životnost než jen 2-3 roky, ....., ale to už tu všechno bylo a "pokrok" nezastavíš.
26 lis 2018, 11:30
26 lis 2018, 11:54
26 lis 2018, 12:34
romulus píše:xPet píše:Bostav se jen nevyjádřil tak nějak jak se říká, komplexně. "Tak začni přemýšlet V SOUVISLOSTECH pokud to není problém." Ale já naštěstí mám trochu času, tak ti to mohu pomoci objasnit.
Na začátku (tedy když já si dělal papíry, né úplně na začátku, to se snad mohlo jezdit i na občanku) byla možnost pro normálního civilního smrtelníka dělat řidičák na malou motorku (do 50ccm), velkou motorku, auto, náklaďák (nad 3,5t), traktor,....
Přičemž pokud jsi udělal na auto, nebo motorku, automaticky jsi s tím dostal i oprávnění na malou motorku. A jelikož přibývalo případů, kdy vypatlanej mlaďoch si v 17ti udělal řidičák na velké moto na autoškolácké Jawě350 a pak na narozeniny dostal 8x výkonnější GSXR a hned při první příležitosti někam napálil, rozkouskovalo se velké A na ty srágory co sou teď..., takový to A1, A2. A poslední dobou, tedy ono to bylo tak okolo roku 2012 se všichni začali tvářit hrozně jakože zeleně a začaly se vymýšlet kokotiny a tak vznikl tento benevolentní přístup, že když to bude skútr do 125ccm a 11kW, může jej řídit i jouda s B-čkem, aby se nezamořovala města smogem a doprava byla plynulejší.
Rozhodně v tom nehledej nikde žádnou logiku. Vše je jen důsledkem nějakých lobby a naplňování přísloví o nažraných vlcích a kozách co zůstaly celé. A pokud jak ty říkáš nechceš být ovce tohoto státu, můžeš být ovcí jiného státu, dle vlastní volby. V každém státě ovšem budeš nějakou tou ovcí a dříve či později se budeš muset řídit tamními pravidly. Můžeš vyskakovat, že se ti to nelíbí, a že chceš třeba i aby se jezdilo vlevo, aby se věci dělaly na větší životnost než jen 2-3 roky, ....., ale to už tu všechno bylo a "pokrok" nezastavíš.
Verte,ze mi nedela problem premyslet a nechapu,proc mne urazite.Ve Vasem prispevku souhlasim s nekterymi vecmi,ale nemuzu souhlasit s nazorem,ze drive se jezdiilo snad naobcanku.Vr.1971-normalni autoskola s bobovanymi zkouskami...Proc by mel byt ridic Becka jouda?apod.Ale je to Vas nazor a nebudu psat,at premyslite-pokud to neni problem,,.Vite,kdy se tak nasim zakonodarcum povedlo rozpitvat motocykly,tak proc by se dalsi etapa nemohla tykat automobilu?Nejprve by to mohli rozdelit na automaty a manualy.Pak podle obsahu a vykonu,pak podle veku ridice.Proc by mel mladik ridit 3,5 litrovy bourak o obsahu 4 litry,na stejny ridicak jako duchodce svou svou ojetou fabku?Dale jsou i jine moznosti apod.Mel jsem 4kolku glada 500_37 KW a nej je Becko...a kdo ridil rozjetou 4kolu mi da za pravdu,ze to asi bude vetsi sila,nez ridit 125 ccm,6KW...a na tu mi Becko nestaci-neni to automat.Mohl bych psat dlouze ale tady to asi bude o tom hrachu na stenu...Hezky den
26 lis 2018, 12:42
mirsil píše:, jestli něco nedělám špatně, takže na chlubení to rozhodně není, na rozdíl od mého strážného anděla, který se chvástá, kudy lítá
26 lis 2018, 17:00
forester píše:Ja vidím, 3x značku zákaz vjazdu všetkých vozidiel,ale iba čiernobielo
26 lis 2018, 17:46
26 lis 2018, 17:59
26 lis 2018, 18:12
26 lis 2018, 21:31
stm01 píše:Tak jsem ty fotky zmenšil, tak snad budou vidět. strana 315
27 lis 2018, 05:02
27 lis 2018, 06:30
27 lis 2018, 07:47
27 lis 2018, 18:04