Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
25 lis 2018, 20:07
Tak mysli, ale nezasírej celé forum k0k0tinama. Už jsi dotaz položil v jiném tématu a to snad stačí.
Tak začni přemýšlet pokud to není problém . Cituješ předchozí příspěvek ? Proč ? Jeden příspěvek ve dvou tématech ? Proč? No vidíš, vůbec nemyslíš.
Mňau, TROLL detected !!!
25 lis 2018, 22:52
Bravooo Bostav, tak to nemá chybu, krásne a zároveň trefné a super to účinkuje.
Nebudem ti za to dávať body a hrať sa na Lubika (crhy vie o čom hovorím) ale zaslúžiš si uznanie, pochvalu za aktívny boj protí škodnej a jednu hviezdičku na výložku odomňa.
25 lis 2018, 23:13
Malý dodatek k výše popisovanému ABS... takový známý motocyklista profík Sršeň tvrdí, že na většinu moto ABS nepatří...
25 lis 2018, 23:26
Bostav se jen nevyjádřil tak nějak jak se říká, komplexně. "Tak začni přemýšlet V SOUVISLOSTECH pokud to není problém." Ale já naštěstí mám trochu času, tak ti to mohu pomoci objasnit.
Na začátku (tedy když já si dělal papíry, né úplně na začátku, to se snad mohlo jezdit i na občanku) byla možnost pro normálního civilního smrtelníka dělat řidičák na malou motorku (do 50ccm), velkou motorku, auto, náklaďák (nad 3,5t), traktor,....
Přičemž pokud jsi udělal na auto, nebo motorku, automaticky jsi s tím dostal i oprávnění na malou motorku. A jelikož přibývalo případů, kdy vypatlanej mlaďoch si v 17ti udělal řidičák na velké moto na autoškolácké Jawě350 a pak na narozeniny dostal 8x výkonnější GSXR a hned při první příležitosti někam napálil, rozkouskovalo se velké A na ty srágory co sou teď..., takový to A1, A2. A poslední dobou, tedy ono to bylo tak okolo roku 2012 se všichni začali tvářit hrozně jakože zeleně a začaly se vymýšlet kokotiny a tak vznikl tento benevolentní přístup, že když to bude skútr do 125ccm a 11kW, může jej řídit i jouda s B-čkem, aby se nezamořovala města smogem a doprava byla plynulejší.
Rozhodně v tom nehledej nikde žádnou logiku. Vše je jen důsledkem nějakých lobby a naplňování přísloví o nažraných vlcích a kozách co zůstaly celé. A pokud jak ty říkáš nechceš být ovce tohoto státu, můžeš být ovcí jiného státu, dle vlastní volby. V každém státě ovšem budeš nějakou tou ovcí a dříve či později se budeš muset řídit tamními pravidly. Můžeš vyskakovat, že se ti to nelíbí, a že chceš třeba i aby se jezdilo vlevo, aby se věci dělaly na větší životnost než jen 2-3 roky, ....., ale to už tu všechno bylo a "pokrok" nezastavíš.
25 lis 2018, 23:28
Tak on Sršeň asi vychádza s toho že pre profíka jeho kalibru ten šmyk s titulu krízového brzdenia vie eliminovať aj bez ABS. Ale jeho niekedy naozaj dristy by som bral trochu s rezervou.90% šoférov nie sú taký machry aby vedeli narábať s moto tak ako on.
Naposledy upravil
forester dne 25 lis 2018, 23:33, celkově upraveno 1
25 lis 2018, 23:32
Za celou dobu,co jezdim jsem nemel nehodu,,,a jestli tomu rikate pokrok,tak je mi lito....ale souhlasim s Vami,ze je to lobby...dekuji.
25 lis 2018, 23:38
Tak jasně, on je jiná liga a mohl to myslet tak jak ty popisuje š
Mě se líbí, že spoustu věci nazývá pravými jmény a jeho rady ohledně ježdění na moto díky jeho zkušenostem jsou určitě na místě...ale už dost, nepatří to sem
25 lis 2018, 23:45
romulus: A koľko najazdíš na moto ročne ? Vieš že sa hovorí o takých čo sa chvália že nemali žiadnu nehodu ? Že lepší šoféri sú taký čo už niečo mali či už s vlatnej viny alebo viny druhého. A to preto že práve oni najlepšie vedia čo to obnáša a vedia to posúdiť a ich to posílilo a sú lepšími ako tý čo ich to len čaká.
Možno trocha pritiahnuté za vlasy ale určité racio to má.
25 lis 2018, 23:54
No,nevim jak Vy pane,ale ridim od roku 1971...na autech 1 200 000 km...na malych moto jen asi 40 000km..at se daři..
26 lis 2018, 00:19
Tak sme na tom skoro stejne pane, ja som trocha mladší
ale za to mám pred tými nulami iné čislo ale myslim že to nie je merítko kvality šoféra alebo jeho zručnosti aj keď prax ma na to vplyv. Je rozdiel keď je niekto v garáži a jazdí rekreačne a ide na cestu iba keď chce {nemyslím teraz na vás pane) ako ten čo musí a to každý deň bez ohladu na počasie.Ja som teda zažil viac buračiek ale chvala bohu vždy si to odskákali iba plechy.Na moto som za 150tkm mal jeden lahký pád v 20-30km rýchlosti a to hneď rok po tom čo som spravil VP a musím konštatovať že vďaka za neho.Teraz som lepší šofér ako pred tým pádom.
No a s autami, tak to je možno komédia ale až 3x to do mňa napálila ženská s toho raz zostala na streche druhý krát mi dala auto na odpis.Ja som mal na svedomí len malé nedobrzdenie v križovatke a pokrčený blatník.Bola to klasika,keď už je skoro auto vonku s križovatky a pri odbočení do prava ešte mrkne pre kontrolu do lava no a vtedy šofér predomnou s neznámeho dôvodu zastavil a pri tom nič nešlo.
26 lis 2018, 00:39
Tak Vam preji mnoho stastnych kilometru bez nehody.Ale na tu otazku,proc muzu s B ridit Skutra 11KW,automat,125 ccm...100 km/h....a ne moto 125ccm,manual,6KW....80 km/h nesmim,mi nikdo neodpovedel.Vite v 64 letech se mi opravdu nechce delat autoskolu jen kvuli nesmyslnym zakonum.Nevin,proc to v Polsku jde a u nas jen samy problem.
26 lis 2018, 00:57
Taky tak
Viete ja by som tu nebombardoval evidentne logickou otázkou nás ale obrátil sa na kompententných čo tieto zákony dávajú do praxe a možno vám fundovane na to odpovedia.Myslím že tu nie je nikto kto túto gróse záhadu vylúští.
P.S. A akýže to máte motocykel?
26 lis 2018, 01:02
Odpoveď si predsa dostal: lebo zákon. Bodka. V zákonoch logiku nehľadaj.
26 lis 2018, 01:05
duky5 píše:Odpoveď si predsa dostal: lebo zákon. Bodka. V zákonoch logiku nehľadaj.
To vim...neco by se s tim melo delat
-- 26 lis 2018, 00:07 --
forester píše:Taky tak
Viete ja by som tu nebombardoval evidentne logickou otázkou nás ale obrátil sa na kompententných čo tieto zákony dávajú do praxe a možno vám fundovane na to odpovedia.Myslím že tu nie je nikto kto túto gróse záhadu vylúští.
P.S. A akýže to máte motocykel?
Skyteam honda monkey 125...6KW,manual.
26 lis 2018, 01:16
Tak by som ho doplnil do profilu ako sa patrí a aj iné náležitosti, ovšem keď to myslíte zo SF vážne a ste seriózny pán