od VlČek » 21 lis 2018, 08:56
Ahoj, do Asie jezdím posledních 20 let každou zimu a osobně si myslím, že to je 25.000 a 60.000 km, pokud se nepletu, tak Honda SH150, která mi stojí v garáži má tacho jen do 99.999 km, ale můžu se mýlit, jsem služebně mimo, tak nemůžu skočit do garáže.
Skútry v Asii (obecně) nedostávají servis, dokud to jede, tak se jezdí.
Jsme dva národy bláznů (CZ a SK), kteří chtějí být ošizení ..., kdysi jsem už psal, že mám kolegu Frantíka (Francouz), který najede za rok více než 15.000 km a skútr mění po 4r, z toho 2r je v záruce a dostává servis a další 2r je pouze udržován v chodu a olej přeci vydrží 20.000 km, tak proč to hrotit ... názor kolegy Francouze.
Člen fóra Forester prodává "šíleně ojetý" asi 6-ti letý X-max s 65.000 km, který opečovával a nemůže to prodat, protože to je přeci jasné, že to je už "mrtvý" skútr a blázen majitel Forester na to ještě kupuje nové gumy, destičky a já nevím co ... Forester jsi blázen, to myslím upřímně a zároveň se omlouvám, protože se neznáme a jsi starší, takže bych si to neměl dovolit ani na fóru.
Kupující ojetin se musí probudit, protože podle prodejců jsou všechny skútry z IT a FR po důchodci a nejspíš ho měl ještě jako druhý "záložní", až pojedu do Paříže nebo Itálie, tak Vám nafotím skútry, které stojí celou zimu na ulicích abyste viděli, co si kupujete s 20K km.
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...