Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
05 srp 2018, 19:59
Jelikož všichni co chtějí spolehlivý skútr, za málo peněz, nemohou mít lehce ojetou PCX, Xmax atd, jak jim doporucujeme, neboť jich na prodej toliko na světě není
takže je potřeba tady mít i tyto střelce, kteří uvažují nad čínou, neboť jen tak zbydou značkové stroje pro ty, kteří si tady těch přibližně 3.567 poskytnutých rad přečtou a vezmou k srdci.
Note 8
05 srp 2018, 20:31
Mal som kedysi čínu,volala sa Kinroad 125.Keďže je to ten istý skúter,čo vyrába polovica Činy a len to mení názvy a občas i plasty,stále to má GY6 motor.Nosnosť týchto skúrtov je okolo 125kg.Ja som mal vtedy 120kg a keď som sa obliekol a vzal batoh do práce,už som bol preťažený.Rýchlosť sa pohybovala okolo 85km max,za velmi dobrých poveternostných podmienok.Proti vetru sotva 70.Do práce ma to doviezlo za cca 2,5litra.Keď som si za 2 roky zrátal,čo som ušetril za benzín a koľko som dal za opravy,prišiel som k mínusovému číslu a to som si robil opravy sám.Teraz mám Majesty 250 r.v. 2000 a aj tú som si opravil.Teraz robím len bežnú údržbu a vozí ma to za cca 3,75l na 100km.Má to skoro 80000km a stále to fičí a navyše to dotiahli z IT. X MAX je novší model - striekačka a jazdi to pod 3l.O spoľahlivosti si prečítaj nejaké vlákno.Je tu toho dosť.
05 srp 2018, 22:38
Jak psal Srnka, já takhle kdysi blbnul s 50kou čínou a i ta stála dost peněz než jsem jí vyladil.
Po dodělání "A" Jsem koupil starší Majesty DX 250 z IT za pár korun a čekal co se stane.
Lehla klika, takže GO motoru.
Ale počítal jsem s tím, takže když vezmu komplet investice tak mám moto s novým motorem za cca 30000,- a mám na hodně dlouho vystaráno.
Navíc vzhledem k tomu že je to karbec tak jsem schopen krom výbrusu si na Majdě udělat jakoukoli opravu sám doma.
Jezdím od 3.2-4.2l podle vzdálenosti , do práce to mám 4km takže v podstatě furt na sitič, ale jak to vezmu dál není problém dle zatížení 3.2-3.4l
Dobře rozmýšlej a jestli jsi aspon trochu manuálně zručný s trochu vybavenou dílnou , tak bych se toho vůbec nebál.
J
Má Majda
06 srp 2018, 10:18
Gy6 co ja zdi za 2,5l chcem vidiet....
Standdartna 125 jazdila na plny plyn 8500 az 9000 za 4l (kosice michalovce)
Po mensom ladeni jazdi podstatne lepsie a za 3l
06 srp 2018, 10:50
Oka. No jeste sem domluvenej s kamosem co se v tom orientuje tak uvidim co nakonec vymyslim/e
mezitim si to tu poradne zkouknu a porozmyslam. Extra na to nespecham
06 srp 2018, 11:31
Johny, kup si pěkný ojetý PCX, a buď v pohodě.
06 srp 2018, 11:50
Koupí NMAX též neuděláš chybu.
06 srp 2018, 12:53
ahojte, premýšľam o kupe skutra v cene zhruba 3000eur zatial sa rozhodujem medzi hondou PCX a piaggio MEDLEY {nechcem cinsku znacku}
chcem na tom jazzdit denne do prace cca 20 km tam aj späť pripadne si spravit nakup a cestou zobrat aj chlapca z a do ZS skoly. Pripadne si spravit vylet vo dvojici so synom po okoli. Preto som zatial viac nakloneny pre piaggio MEDLEY ktory ma priestor pre 2 prilby + dokupit box.
od hondy ma odradzuje aj ten 4000km servis co sa mi zda dost casto {na aute teraz nabeham 12000km za rok}
a este premyslam ci dotoho nezainvestovat aj viac a kupit skuter s parametrami forzy 125, burgmana alebo xmax
Odoslané z Redmi Note 4X pomocou Tapatalku
Naposledy upravil
funtomi dne 06 srp 2018, 21:13, celkově upraveno 2
06 srp 2018, 13:36
Neskoro, predal som pred 5timi rokmi.Jazdil som pianko do práce a späť.Keď vytneš plný kotel hocakému skútru,zožere aj trávu okolo cesty.
06 srp 2018, 18:21
to Funtomi, nové PCX 2018 je o 25% lepší než předchozí generace - můj osobní názor, značkové pneu z výroby, větší kufr i kdyz má poměrně velký schod, pěkný displej než starší model, zásuvka v kastlíku, lépe svítí, výstražné blinkry a smart key, výrazně lepší podvozek, lepší pocit než Nmax, který byl podle mého stabilnější než starší model. Pouze PRÝ nebude mít Smart key - CZ / EU model , který má thajská verze. Tomu opravdu nerozumím anebo chtěli ješte více odlišit PCX a Forzu 125, která se v Asii neprodává. Piaggio nehodnotím, protože to neznamenám. Vše výše uvedené platí pro thajský model.
Odesláno z mého SM-G955F pomocí Tapatalk
06 srp 2018, 20:34
funtomi píše:od hondy ma odradzuje aj ten 4000km servis co sa mi zda dost casto {na aute teraz nabeham 12000km za rok}
Mám Hondu PCX model 2017 a tam je už interval 6000 km. Neviem, ako na novej, ale hádam zase neskracovali...
06 srp 2018, 20:39
druha prilba sa zmesti do toho boxu co mas v zadu?
06 srp 2018, 21:15
To nevím, spodní část je obrovská. Pod sedlo PCX 2018 jsem dal 3x otevřenou přilbu, XL bez předního plexi + XS a S, obě s plexi. Dolů by se na 99% vešla XL integrálka. Jezdili jsme ve třech, já, syn a manželka.
Odesláno z mého SM-G955F pomocí Tapatalk
06 srp 2018, 21:19
a ake su pri 2018 servisne intervaly+ceny? by som sa isiel opytat aj k dealerovy ale v BB ma honda iba auta
Odoslané z Redmi Note 4X pomocou Tapatalku
06 srp 2018, 21:38
Funtomi, pokud to chceš i na nákupy, jednoznačně Honda SH. Do Medley nedáš ani jednu integrálku, natož dvě.
Jinak u Piaggio ten servisní interval je jen papírová hodnota na nalákání kupujících. Zkrať to na polovinu a vítej v realitě. Samozřejmě záleží jak jezdíš, kde jezdíš a kdy jezdíš. Ale i tak, zkrať to na polovinu (u Hondy ne, tam si zvol interval buď 4k km (město), nebo 5k km (vše ostatní). Daleko horší je to se vzduchovým filtrem. Při jízdě čistě ve městě není výměna/čištění už při 2k km žádnou potupou.
Na SH (nebo obecně Honda) je fajn, že nepotřebuješ ani koupit fungl novou, aby ses cítil bezpečně ohledně poruch.
PS-dnes jsem vrátil do SH původní válečky. Sice to nemá takový tah a 100km/hod už to nedělá, ale přežiju to bez problému. Zase o tolik ten rozdíl znát není. Rozhodl jsem se gramáž těch kostiček Dr.Pulley zvednout na 16,4g a pak se uvidí; ale slibuji si od toho již finální úpravu.