Bostav píše:A k tématu, od takového skůtru bych utíkal co nejdál. Majitel neví jestli prodává Aprilii nebo Kymco, majitel netuší jestli má Multivan nebo Multivar.
I kdyby se ve skůtrech vůbec nevyznal, tak i člověk s IQ houpací koně si umí přečíst co má za variátor, prodejce bych prostě označil za blba.
krizik1 píše:Tak evidentně o tom víš víc než všichni tady a tak Ti doporučuji aby sis to koupil a můžeš nám pak sdělit své poznatky.
stretavka píše:Komu není vzájemné rady
tomu není ani hospodářské pomoci....
Mňau
ale výkon len asi o 3-4kw čo nebude až tak masakrálne ako si poniektorý aj myslia. Mimochodom rám aj cely podvozok je pre 125-250-300-ku úplne identicky, tam je výkon rozdiel max 5kw a nemá cenu preto robiť nejaké ústupky, jednoducho podvozok ako aj cely motocykel sa navrhne povedzme na max. výkon 20kw a potom sa s toho robia už menšie motorizacie pre menej náročnejších- skúsených. Iné by bolo keby tam napechoval nejakú 500-ku alebo iný brutál, i ked ....Badarala píše:Dal tam 210ccm válec, čímž navýšil objem a kroutici moment o cca 70%, a to není málo...
Polož si otázku: Je na takové navýšení zbytek motoru z dlouhodobého pohledu stavěn? Či spíš: Chci to testovat?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků