Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
07 čer 2017, 10:31
@anonym1
skútr jezdí na benzín a ne na Euro normu z "Brusellistánu" , to bych při nákupu rozhodně neřešil, pakliže tedy nejsi ekologický aktivista.....
07 čer 2017, 20:46
Eko-aktivista nejsem
Problém je ten, že všechny Euro trojky vyprodají, a na mě zbydou jen ty drahý Euro 4. A do skútra se mi 60 000 ,- fakt vrážet nechce...Vím, že 6,5 kW je málo...Ale já si nemůžu dovolit koupit něco za 100 000 ,- Jak tu někdo píše, btw. nechci u mé první investice riskovat, že si koupím Hondu PCX ( mimochodem jen o 2kW silnější) někde mi kixne, a je to v trapu...A nikdo mi těch 45 000 nedá...Ale jak jsem to tak procházel, byl tam mezi vámi i člověk, co měl Kymco agility, což je taky 6,5 kW, a on si na nic nestěžuje...
07 čer 2017, 20:47
Euro normu má smysl řešit v Paříži, Berlíně, Bruselu a možná za tak 5 let v Praze, ale ne v kopečkách a vesničkách. S tímhle rozpočtem by nebyl špatný nějaký mirne jetý Peugeot.
-- 07 čer 2017, 20:49 --
A co Vision? Neni o moc dražší (zvlášť euro 3), je lehký a frčí pěkně i 80
07 čer 2017, 20:53
Honda Vision má stejný výkon jako symphony sr 125, a je dražší...
07 čer 2017, 21:19
Jak jsem už psal...Bazar neberu, neni na to záruka, druhý inzerát je navíc vymazaný, a skútr na prvním je navíc poměrně starý (2013) a nebude už ani v záruce...Nepotřebuji jezdit 90 km/h ...
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... ?kid=27655
07 čer 2017, 21:32
Nechápu význam tohoto tématu. Vybráno máš tak alou nakupovat.
07 čer 2017, 22:08
Vybráno asi má, ale prožít nákup funglovky stojí za to. Dopadne stejne jako my všichni, chvilku pojezdí, potom to začne trochu ladit a tunit z důvodu nedostatku výkonu. Při první příležitosti, když bude moct přesedlat na něco silnějšího se stane Sym nepotřebným a prodá ho za zlomek původní ceny
07 čer 2017, 22:38
Anonym1: kde je tvůj předchozí příspěvek ?? Tři-čyří stránky předem v tomto tématu nic nevidím a tedy netuším na co reaguješ, jaké jsou tvoje požadavky (ochrana, velikost kola zavaz.prostoru, na jaké jízdy, sólo nebo ve dvou) .... jsou to moje nemohoucnost nebo tvoje zmatky ?
07 čer 2017, 22:48
A není ti divné, že ten SYM mý při 125 ccm výkon jen jako Vision při 110? Určitě je těžší, pojede hůř. A jak můžeš říct "jen o 2 kW víc"? Ty 2 kW znamenají vzhledem k 6,5kW víc o 30% a to zanedbatelné není. Ale každý svého štěstí strůjcem. Taky myslím, že ses rozhodl předem a tady to chceš jen posvětit. Za mne ale ne. Jo, a spolehlicost staršího PCX bude s novým SYMem srovnatelná.
07 čer 2017, 23:05
Já tvrdím, že zkušenost je nepřenositelná, jednoho dne to pochopí o čem jsme tady psali.
Prostě i pád na hubu (teď nemyslím z motorky) je pohybem VPŘED!!!!
Zdar, toto kočičí vlákno je pro mne již vyčerpané..
08 čer 2017, 07:22
Anonym1....Radek_SL ti dobre vravi....spomenies si na jeho slova tak cca o rok
Kazdopadne ti zelam dobry nakup.
08 čer 2017, 10:50
Vision ma nižší spotřebu, je lehčí, lépe zpracovaný, a s euro 4 je k sehnání za 49990 jako novy. A co je nejlepší, pak ho snadno prodáš
08 čer 2017, 13:05
Tak asi má symphony méně kvalitní motor...Ale třeba Kymco Agility 125 má 6.5 kW taky, Peogeot New Vivacity 125 má výkon dokonce jenom 5,7 kW... a to to je 125 Renomované značky...btw. na prodejně jsem viděl i Keeway Blade 125 s 7,2 kW ... Co říkáte tomuhle?
08 čer 2017, 13:23
To si hodně pomůžeš. 0,7 Kw navíc, ještě k tomu papírových, to bude hnedle jiná raketa!
08 čer 2017, 13:23
Ono jde taky o to, co snese papír... U značky ten výkon odpovídá tomu, co je psáno. Jenže na radu a doporučení nedbáš, tak si kup co chceš. Taky cítím kočičinu a dál v tomto vlákně reagovat nebudu, jako Stretavka.