Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

31 led 2013, 12:09

a která to je :?:

http://www.tipmoto.com/modely/honda/2288-ps-125i.html

a nebo tu z Berouna :?:

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

31 led 2013, 12:13

Beroun:)

Nikoho neznám, tak to je pak složitější. Pokud se mi něco nebude pozdávat, dám od toho ruce pryč. Ale prostě když se něco pos..., tak prostě nenadělám nic.
Majitel se dušuje, že je vše perfektní a prý mi dnes odpoledne pošle komplet vše pořádně nafocené. Jediné co je trochu horší je výfuk a pak kufr, tam nějak lehce zlobí nějaké jakoby panty. Po telefonu pán zněl rozumně.

jo, ale kde mám ještě někoho shánět? :D
Uvidím
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 lis 2013, 00:34, celkově upraveno 3
Důvod: Citování posledního příspěvku

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

31 led 2013, 14:07

http://www.adventure-biker.cz/

http://www.scootland.cz/

Zavolat a zeptat se 8)

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

31 led 2013, 14:19

Myslíš jako se optat co a jak?

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

31 led 2013, 15:39

Spíš jestli by s tebou nejel to prohlédnout :wink:
Zadarmo to nebude,ale myslím ž epak budeš spokojen :wink:

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

31 led 2013, 16:06

Určitě nebude problem se domluvit v nějakym servisu a po koupi k nim stroj přivezt na prohlídku kde zjistí skutečný stav a toto zakomponovat třeba do smlouvy o koupi. :wink:

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

31 led 2013, 17:01

sinistre píše:Vysvětlete mi někdo z technologického hlediska, jak může kombinovaná spotřeba s kompresorem být vyšší než bez něj...

výkon je vždycky jen z paliva. mechanická práce za čas je výkon. pokud chceš aby 125 jela jako 250, přidáš kompresor a ten zajistí plnění větším množstvím vzduchu, než je atmosféricky plněnej motor schopnej sám nasát. protože sací kanály jsou omezený průměrem a minimální délkou, skutečný plnící tlak atmosférického motoru není 1atm, ale 0,7-0,85 atm podle pokročilosti konstrukce. takže pokud přidáš kompresor, který bude dávat cca 1,6atm, dostaneš se na přibližně dvojnásobný parametry atmosféricky plněnýho motoru. aby směs paliva se vzduchem měla optimální teplotu hoření a optimální měrný výkon musí být dokonale rozptýlená aby se stihla kapaina rozptýlit, čili zplynovat. (německy vergasser je česky zplyňovač, ale říkáme karburátor)
toto co jsem podsud popsal je pravda jen v tzv. návrhovém režimu, čili na plný výkon. ale reálně silnější motor při stejně těžkém stroji a dodržování stejné průměrné rychlosti potřebuje v podstatě totožnou mechanickou práci, tudíž rozdíl ve spotřebě nebude dvojnásobný, ale bude se právě lišit mnohem víc podle hmotnosti stroje a dynamiky jízdy a protože silnější stroj svádí k většímu dovádění. jinými slovy údaj, žýe satelis s kompresorem žere 5-6 litrů beru za hovadinu. jednak je seriově seškrcenej na 11kw, ale má mnohem zajímavější točivej moment a po odšpuntování omezovače prej peláší jako dvěstěpadesítka. když jsem byl ve francii, ptal jsem se žabožrouta, o kolik to víc chlastá a říkal, že tak o půl litru, když se jede v klidu.
...no a proto mám 250 :o)

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

01 úno 2013, 17:08

nechci potom vidět, jak ten motor dostává na frak

jak dopadl Losky na rande? odvezl si drahou polovičku?

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

01 úno 2013, 18:05

Myslim že jel dneska,tak je třeba na cestě z5...po ose...

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

01 úno 2013, 20:27

Zdravím,jsem z těch co si chtějí pořídit skutr 125 kvůli možnosti řídit skupinou B.Rozmejšlím se mezi Suzuki Burgman a mezi Kymco Downtown.Máte s ním někdo skušenost?
Jezdit budu denně do práce cirka 30km ,občas výlet ,nákupy,....

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

02 úno 2013, 09:35

Ahoj lidi, tak jsem včera večer dovezl to PS domů. Jezdí jak čert a super projížďka. Odjížděl jsem až v 18hod v tom největším dešti, který se mě držel celých 120 km. Takovouhle kravinu už příště neudělám. Zima jako kráva, tma, tři p....e vody. Jel jsem to přes dvě hodiny. Byl jsem během půl hodiny durch... Dnes mě bolí hlava jak střep.
Řízení jde lehce, motor startuje na brnknuti a i za tepla drží stejné otáčky, nikam netáhne a systém CBS brzdí luxusně.
Pán chtěl 32t, ale přední kapotáž je trošku odrena (né moc) a nabídl jsem mu 29t a placli jsme si. Do smlouvy mi napsal, že pokud do 30 dnů se objeví nějaké závady, tak že si to vezme zpět :-) Ještě mi dal plnou nádrž a tradá domů.
Je to rok 2007, před rokem dovoz z Německa, serviska a zdá se, že najetych 25500 sedí. Nevím kolik pneu vydrží, ale své nejlepší časy už máji za sebou. Ještě k tomu je 35l kufr originál Honda. Mám i nějaké účty asi na 4000, když to koupil, tak mrknu, co tam měnil.
Byl to tento inzerát: http://motorky.bazos.cz/inzerat/2113657 ... S-125i.php

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

02 úno 2013, 10:26

Čoveče tys to teda pokřtil, to ti snad nemůže nikdo ani závidět včerejší projížďku. Gratuluji ti, prohlašuji vás za muže a stroj.
Asi bych se pustil/mrknul na:

přední brzda - opotřebení + vyměnit kapalinu
olej - vyměnit
svíčka - vyměnit
zadní pneu vypadá, jak říkáš

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

02 úno 2013, 11:35

To Losky:
Také jsem jednou ,ale ještě na simsonu absolvoval takovou cestu co popisuješ a už nikdy více....!!!
A bez předního plexi je to ještě strašnější....
Tak mnoho šťastných km................

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

02 úno 2013, 11:48

Gratuluji ke koupi a přeji hodně spokojených kilometrů a minimum starostí. Nechť tě provází Honda :mrgreen:

Re: Výběr 125ccm skútru - obecné téma

02 úno 2013, 17:44

Díky, tak jsem si říkal, že tohle bylo to pravé křtění. Nikdy jsem tak zmrzlej nebyl. Luxusní počasí:)))))))) Chtělo se mi fakt brečet...
A tohle už absolvovat nikdy nechci, stejně tak jak geocaching na Ještědu, kde jsem za celý den dal 22km a to pořád nahorů a dolů atd atd do nekonečna. Kdyby někdo věděl, co myslím, tak to byla ještěrka:)
Destičky dával nové s kapalinou, ale zbytek neví. Prý to koupil jeho kamarád, co dělá motorky, tak jsem psal do té firmy, jestlil mi můžou podle čísle na paragonu říct, co to bylo. Bylo tam 1200,- (myslím že řemen), 800,- (asi válečky) a pak několik částek do 500,-. Akorát pak nechám přelakovat přední kapotu a kufr. Není to nikde prasklé, ale lehce poškrábané. Ale to časem. Líbilo se mi toho skútra trošku designově vychytat a co bych rád, je podsvit kol a podvozku, protože ta černá je ve tmě prd vidět. Co budu chtít jsou určitě reflexní proužky na kola, až seženu někde nějaké za rozumnou cenu. Ještě co se týče kufru, rád bych tam zadělal nějak brzdové světlo nebo aspoň koncové
Odeslat odpověď